سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شاهزاده هری پس از حضور کوتاه در مراسم تاج گذاری پدرش سریع به ایالات متحده بازگشت

برای پرنس هری این یک سفر کوتاه به بریتانیا بود که در مراسم تاجگذاری پدرش، شاه چارلز سوم، در لندن در روز شنبه شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری PA Media انگلستان، دوک ساسکس بلافاصله به کالیفرنیا بازگشت، جایی که او با همسر و دو فرزندش در آنجا اقامت دارد و مدت کوتاهی پس از پایان مراسم تاج گذاری، پرواز داشت.

مهمانداران بریتیش ایرویز تایید کردند که شاهزاده هری در پروازی بوده که حدود ساعت 7:30 بعد از ظهر در فرودگاه بین المللی لس آنجلس (LAX) فرود آمده است.

این حضور هری در روز بزرگ پدرش اولین حضور او پس از انتشار کتاب خاطراتش  «Spare» بود که  به‌طور عمومی با خانواده‌اش دیده می‌شد.

پرنس هری دعوتنامه‌ای برای پیوستن به خانواده در بالکن کاخ باکینگهام پس از مراسم کلیسای وست‌مینستر دریافت نکرده است. پادشاه و ملکه برای جمعیت عظیمی در خارج از اقامتگاه سلطنتی دست تکان دادند و «خانواده‌های سلطنتی شاغل» و فرزندانشان و دیگران به آنها پیوستند.

اوایل روز شنبه، شاهزاده هری جزو اولین گروه خانواده سلطنتی بود که وارد کلیسای وست مینستر شد و در کنار عموهایش، پرنس ادوارد و پرنس اندرو، و دو پسر عموی خود، پرنسس بئاتریس و پرنسس یوژنی وارد ابی شدند.

هری با اندرو در ردیف سوم سرویس نشست. هر دو خانواده سلطنتی غیر فعال هستند و هیچ وظیفه ای در طول مراسم انجام ندادند.

او در مسیر راهپیمایی به سمت کاخ به اعضای خانواده‌اش ملحق نشد. در عوض، او به تنهایی سوار ماشین شد و مدت کوتاهی پس از پایان مراسم کلیسا را ترک کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا