سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اوگون کاپتان اوغلو بازیگر معروف سریال Kardeşlerim ( خواهران و برادران) کاری را کرد که همه می خواستند اما نتوانستند!

اوگون کاپتان اوغلو که از سال 2004 در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی او را تماشا می‌کردیم، به‌ویژه با شخصیت کاپیتان اوغوز در سریال کاراگول به یادگار ماند.

او اخیرا در سریال Kardeşlerim (برادران و خواهران ) در نقش  رسول و در سریال İyilik (خوبی) نقش پیروز را بازی کرده است.

اوگون کاپتان اوغلو با مبارزات قهرمانانه خود این روزها در دستور کار قرار گرفته است. این بازیگر مشهور پس از فاجعه زلزله بزرگی که روز دوشنبه ۶ فوریه به فاصله 9 ساعت رخ داد و 9 شهر اطراف آن را به همراه قهرمان مرعش تحت تاثیر قرار داد بلافاصله به منطقه نقل مکان کرد.

اوگون کاپتان اوغلو به اعضای تیم جستجو و نجات و کمک های اولیه KIF پس از 38 ساعت پیوست و  با وجود شرایط بد جوی به فعالیت های امداد و نجات در منطقه مشغول شد.

این بازیگر با به اشتراک گذاشتن اتفاقات امدادرسانی در حساب اینستاگرام خود گفت که شهروندی به نام شوکت را زنده از زیر آوار بیرون کشیدند.

او با بیان اینکه شهروندی به نام حلیمه با وجود نجات در آمبولانس جان خود را از دست داد، گفت: با تأسف باید بگوییم که شوکت مادر، پدر، خواهر و خواهر خود را از دست داده است. آدم نمی تواند حتی بهش  فکر کند،

این بازیگر که با بازی های موفقش در این مجموعه تلویزیونی شناخته می شود، آموزش های امداد و نجات را دید و پس از وقوع چنین فاجعه مهم زلزله، بلافاصله به منطقه نقل مکان کرد.

فالورهای اوگون کاپتان اوغلو با پیام‌های زیادی از او تشکر کردند.

اوگون کاپتان اوغلو با بیان اینکه در احساسات وصف ناپذیری به سر می برد، به خاطر تلاش هایش بسیار قدردانی شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا