سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

یک نام امیدی بزرگ برای سرای کایا ، کان ییلدریم و بیران داملا ایلماز

وقتی به رتبه بندی قسمت دوم سریال جدید فاکس با نام «Kopuk» نگاه می کنیم، متوجه می شویم که مخاطبان علاقه کافی به این پروژه نشان نداده اند.

رتبه بندی قسمت اول کمتر از حد متوسط بود و قسمت دوم شاهد کاهش در گروه های AB و ABC1 بود، اگرچه در رده همه افراد افزایش اندکی مشاهده شد.

علاقه کم به سریال «Kopuk» با بازی کان ییلدیریم و سرای کایا و بیران داملا یلماز آزار دهنده بود.این واقعیت که سریال «Kopuk» که  شنبه شب در کنار سریال های Gönül Dağı  و Kardeşlerim  پخش می شود، در رتبه بندی پایینی دارد، تردیدهایی را در مورد آینده پروژه به همراه دارد.

به نظر می رسد بقای سریال «Kopuk» در رقابت رتبه بندی شنبه در وضعیت فعلی دشوار باشد. بعد از اینکه  مشخص شد کانال دی سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) را به عصرهای شنبه منتقل کرده است، رقیب جدیدی از سریال «Kopuk» اضافه شد.

حالا کار سریال «Kopuk»  در مسابقه ریتینگ شنبه ها سخت تر شده است. کان ییلدیریم، سرای کایا و بیران داملا ییلماز از جمله نام های جوان موفق دوره اخیر هستند.

ما همچنین می دانیم که این نام ها بر مخاطبان  زیادی تأثیر می گذارد. با این حال، یک واقعیت شناخته شده دیگر وجود دارد که اگر سریال «Kopuk»  همچنان در رتبه بندی کمتر از حد متوسط باشد، نتیجه ناامید کننده خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا