سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال خواهران و برادران به یکی از تاثیرگذارترین سریالهای غرورآمیز ATV تبدیل شده است

سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران ) به عنوان محصولی که میلیون‌ها بیننده را در شب‌های شنبه روی صفحه‌های ATV تحت تأثیر قرار می‌دهد، طرفداران زیادی را جذب می‌کند.

فصل سوم این سریال که اولین قسمت آن در 20 فوریه 2021 پخش شد، در راه اتمام است. سریال Kardeşlerim که در آن بازیگران جوان زیادی به میدان آمدند و محبوبیت زیادی در شبکه های اجتماعی به دست آوردند، به عنوان یکی از سریالهای مثال زدنی شناخته می شود‌.

این سریال که فصل سومش با قسمت ۹۴ در تاریخ 10 ژوئن به پایان می‌رسد، این انتظار مهم را  ایجاد کرده است که در فصل جدید اتفاقات جدیدی رخ دهد.

با اضافه شدن شخصیت های جدید به سریال و متمایز شدن داستان، انتظار می رود پروژه Kardeşlerim در فصل پنجم مخاطب را به سمت صفحه نمایش جذب کند.

بازیگران جوانی مثل سو بورجو یازگی، اونور سید یاران، ییگیت کوچاک و برک علی چاتال و …  به لطف این پروژه سریال تلویزیونی شناخته شدند. جوانان سریال Kardeşlerim برای بسیاری از همسالانش الگو شدند. دستاوردهای آنها که از مرزهای ترکیه فراتر رفت، باعث افتخار ترکیه هم شد.

تعجب آور نخواهد بود که سریال در فصل چهارم به شدت به عنوان یک داستان  جذاب به تلویزیون باز می گردد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا