سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

هازال فیلیز کوچوک‌کوسه بالاخره بعد از Zemheri سریالی را پسندید!

هازال فیلیز نقش شخصیت براک را در سریال Zemheri بازی کرد که در سال 2020 پخش شد و تنها 10 قسمت روی پرده ماند. بعد از آن، این بازیگر که طرفدارانش در حسرت دیدن او روی پرده بودند، همیشه پیشنهاداتی را که به او می شد رد می کرد.

طبق گزارشها این بازیگر که 3 ساله در فکر زمان بازگشتش به سینما بود با پروژه سریال تلویزیونی جدیدی به نام Zengin Kız (دختر پولدار) به توافق رسیده است. هازال فیلیز با یک بازیگر تاثیرگذار در سریال Zengin Kız که در دوره جدید از شبکه فاکس تی وی پخش می شود، حضور خواهد داشت.

بازیگری که در سریال Zengin Kız حضور خواهد داشت, آلینا بوز است, او را به عنوان یک زن تاجر تماشا خواهیم کرد و پس از مدت ها با شخصیت نسلیهان بار دیگر در مقابل هوادارانش ظاهر می شود.

آلینا بوز در سریال تلویزیونی Zengin Kız نقش کلیدی ایفا می کند. این بازیگر نقش شخصیتی را بازی می کند که از  آدم فقیر به ثروتمند تبدیل می شود. این واقعیت که هازال فیلیز کوچوکوسه نقش یکی از شخصیت های اصلی سریال را بازی خواهد کرد، نشان می دهد که او  هم در داستان جایگاهی غالب خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا