سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سه نفر از اعضای گروه بی تی اس RM، Jin و Suga به کرونا مبتلا شدند.

طبق گزارشها سه عضو  گروه کی پاپ BTS طی دو روز گذشته به کووید-19 مبتلا شده اند.

روز شنبه، تست کرونای RM و jin یک روز پس از اینکه همکارشون  Suga به کرونا مبتلا شد,  مثبت شد. گفته می شود که این سه نفر دوز دوم واکسن کووید را در اواخر آگوست هم زده بودند و هیچ یک از آنها با یکدیگر یا سایر اعضای BTS تماس نداشتند. علائم آنها یا خفیفه یا اصلا علائمی وجود ندارد.

هر هفت عضو BTS رسما در استراحت بودند تا شارژ شوند و زمانی را با خانواده خودشان پس از  این همه برنامه‌های شلوغ بگذرانند، مثل کنسرت‌های «اجازه رقص روی صحنه» در لس آنجلس و تور iHeartRadio Jingle Bell در اوایل دسامبر . این خوانندگان پس از آمدن به کره جنوبی به طور جداگانه در قرنطینه قرار گرفتند.

سوگا روز پنجشنبه 23 دسامبر به کره جنوبی بازگشت و روز بعد تستش مثبت شد، اما هیچ علائمی نداشت.  RM روز جمعه، 17 دسامبر بازگشت، در خانه اش قرنطینه شد و در عصر شنبه جواب تستش مثبت شد و هیچ علائمی نداشت. جین روز دوشنبه، 6 دسامبر،  به کره بازگشت و پس از دو بار  که تست داد جواب تستش منفی شد. با این حال،  بعداز ظهر شنبه علائم خفیفی شبیه آنفولانزا بروز کرد و در عصر جواب تستش مثبت شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا