سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشده

اولین خبر Cukur از Cumali Kocovali (Necip Memili)

شمارش معکوس برای دومین فصل جدید سریال cukur آغاز شد. Erkan Avci و Berkay Ates که مشتاقانه منتظر زندگی بخشیدن به کاراکتر های فصل هستند،اولین حضور کاراکتر Cumali Kocovali را که Necip Memili ایفای نقش میکند،منتشر کردند.

سوال”نقش جمالی را چه کسی بازی میکند؟”که در طول یک فصل از مسئولین اکران پرسیده می شد،پاسخ داده شد.

نقش Cumali که مشتاقانه منتظر فصل جدید سریال بوده را Necip Memili که آخرین بار با ایفای نقش در سریال Sahsiyet  شرکت Ay yapim موفقیت زیادی کسب کرده بود،بازی میکند.

Cumali چطور روی Cukur که در پایان فصل سنگ روی سنگ در اونجا بند نمیشود و خانواده اش،کوچوالی ها،که بعد از سالها با اونها رو به رو میشود ، تأثیر میگذارد و برای ملاقات با آنها هیجان دارد.

Cumali که سالها در زندان بوده و از اعضای خانواده اش هیچکسی را ندیده است،تعادل زندگی شان را برهم میزند.

Recep Memili سی و هشت ساله در مورد پیوستن به اکیپ Cukur بیان کرد:

“برای من هم لذت بخش و هم مهیج است که عضوی از یک کادر بازیگران و اکیپ خیلی خوب سریالی باشم که مشتاقانه از روز اول دنبال میکردم.

این سومین پروژه بعد از Yaprak Dokumu و Sahsiyet است که با Ay yapim کار میکنم.

Ay yapim یک کمپانی تولیدی است که من همیشه از کار کردن با آن لذت میبرم و از این که دوباره راه های ما بهم برخورد کرده و بودن در چنین پروژه ای،برای من هم لذت بخش و هم باعث افتخار است.”

Cukur که در دوشنبه شب 17 سپتامبر آماده ی دیدار با تماشگران است،با بازیگران موفق و کادری با دقت،از فصل جدید پذیرایی میکند.

این هم عکس های تازه منتشر شده  دیگری از فصل جدید Cukur

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا