سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دستمزد کیانو ریوز برای هر چهار فیلم «جان ویک» فاش شد.

چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های جان ویک با بازی کیانو ریوز  در سینماهای آمریکا در حال اکرانه و هر فیلم موفق تر از فیلم قبلی بوده است.

John Wick: Chapter 4 در آخر هفته گذشته با فروش 73.8 میلیون دلار در آخر هفته افتتاحیه اش، رکوردی را به نام خود ثبت کرد و رکورد قبلی فصل 3 را با 56.8 میلیون دلار شکست.

بنابراین،  بیایید ببینیم کیانو چقدر برای کارش در این فرنچایز به دست آورده است.

جان ویک (2014) – 1 تا 2 میلیون دلار حقوق پایه

هالیوود ریپورتر می‌گوید که کیانو برای اولین فیلم این فرنچایز بین 1 تا 2 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است، اما به او «سهم مالکیت در تصویر به جای یک درصد» داده شده است.

ستاره ها وقتی حقوق کم و درصدی از سود دریافت می کنند می توانند سود زیادی به دست آورند. با گرفتن سهام مالکیت در فیلم، کیانو حتی درآمد بیشتری هم کسب خواهد کرد!

جان ویک 2 (2017) – حقوق پایه 2 تا 2.5 میلیون دلار

طبق گزارش THR،دستمزد پایه کیانو برای فیلم دوم به 2 تا 2.5 میلیون دلار افزایش یافت. او هنوز سهام مالکیت فیلم را دارد، بنابراین احتمالاً در پایان مبلغ هنگفتی به دست آورده است.

جان ویک  3 (2019) – نامشخص

هیچ اطلاعات دقیقی در مورد دستمزد کیانو برای فیلم سوم وجود ندارد.

جان ویک  4 (2023) – 15 میلیون دلار

گزارش ها حاکی از آن است که کیانو برای بازی در فیلم چهارم و همچنین سهام مالکیتش دستمزد پایه 15 میلیون دلاری به دست آورده است، بنابراین به احتمال زیاد پول بیشتری به دست خواهد آورد!

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا