سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

یک دمت اوزدمیر کاملا متفاوت در سریال اکشن و هیجان انگیز Adım Farah!

اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی Adım Farah (اسم من فرح است) چهارشنبه 1 مارس از  فاکس تی وی پخش می شود و بی صبرانه منتظر آن هستیم. به نظر می رسد روندی وجود دارد که دمت اوزدمیر، که پارتنر انگین آکیورک است، در مرکز داستان قرار می گیرد و بازی او اهمیت زیادی در موفقیت خواهد داشت.

انگین آکیورک از همان ابتدا با نقشش به عنوان رهبر مافیا طاهر طرفدارانش را تحت تأثیر قرار داد. می توان فهمید که این متفاوت ترین نقش برای طرفدارانش در بین نقش هاییه که این بازیگر تاکنون بازی کرده است.

با این حال فرح فردیه که در داستان سریال بیشترین تاثیر را روی مخاطب خواهد گذاشت.

دمت اوزدمیر که یک بازی درام بسیار قوی در سریال تلویزیونی Doğduğun Ev Kaderindir (خانه تو سرنوشت تو) ارائه کرد، ثابت کرد که نه تنها با کمدی های عاشقانه، بلکه با سریال های درام هم می تواند به موفقیت دست یابد.
در سریال جدید، بازیگر زن باید تمامیت عاطفه مادری را با شخصیت فرح روی پرده منعکس کند. با نگاهی به داستان سریال « Adım Farah» می توان فهمید که بازی دمت اوزدمیر عامل اصلی تعیین کننده موفقیت سریال خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا