سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

تصاویر جدید از فصل سوم سریال GLOW و تاریخ پخش آن اعلام شد

[ad_1]

 شبکه Netflix تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال GLOW  _زنان زیبای کشتی‌گیر_ را منتشر کرد که همین پست قرار گرفت  و فصل سوم سریال GLOW در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ ( ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ) از شبکه Netflix پخش خواهد شد.

سریال GLOW ساخته شده براساس سریال کوتاه اما دوست‌داشتنی دهه ۸۰، داستان شخصیت خیالی روث وایلدر با بازی الیسون بری Alison Brie یک بازیگر بیکار در دهه ۸۰ لس آنجلس را نشان می‌دهد که آخرین راه برای ستاره شدن را پیدا می‌کند: پیوستن به مسابقات پرزرق و برق کشتی زنان. او باید در این مسابقات با دبی ایگن با بازی بتی گیلپین Betty Gilpin مسابقه دهد، یک بازیگر سابق که برای بچه‌دار شدن، بازیگری را ترک کرد، اما وقتی زندگی‌اش آن‌طور که می‌خواست پیش نمی‌رود دوباره وارد عرصه نمایشی می‌شود. رهبری این گروه برعهده‌ی سم سیلویا با بازی مارک مارون Marc Maron است، یک کارگردان درجه ۲ ناموفق که حالا باید این زنان را در عرصه‌ی کشتی به ستاره‌های درخشانی تبدیل کند.

این سریال توسط لیز فلاهیو Liz Flahive و کارلی منش Carly Mensch ساخته می‌شود. جنجی کوهان Jenji Kohan سازنده‌ی سریال نارنجی مد جدیده و تارا هرمان Tara Herrmann)در کنار فلاهیو و منش تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. این سریال به تازگی شش نامزدی جایزه امی کسب کرده که شامل بهترین سریال کمدی می‌شود. تاکنون دو فصل از سریال GLOW پخش شده است.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا