سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آرون راجرز در مراسم دریافت جایزه MVP در مسابقات افتخار NFL اعلام کرد که نامزد کرده است.

آرون راجرز در مراسم مفتخر NFL شنبه شب خبر غافلگیرانه ای داد – او نامزد کرده است! این خبر چند روز بعد از  اینکه !E News  به طور انحصاری گزارش داد که آرون و شیلین وودلی از رابطه شان لذت میبرند، منتشر شده است.

بعد از یک فصل موفقیت آمیز فوتبال ، در میان تشکر از هم تیمی ها و مربیانش، آرون بازیکن خط حمله  Green Packers فاش کرد که خواستگاری کرده ، اما اسم بازیگر Big Little Lies را فاش نکرد.

ارون هنگام دریافت جایزه به عنوان با ارزش ترین بازیکن سال 2020 توصیف کرد: “2020 قطعاً یک سال دیوانه وار پر از تغییرات ، رشد ، لحظات شگفت انگیز و به یاد ماندنی بود.”من نامزد کردم و بهترین فوتبالم را بازی کردم.”جمعیتی از مردم” که در بیرون از زمین از من حمایت می کنند و البته “نامزدم”.

در مورد آنچه که ما در مورد رابطه عاشقانه آرون و شیلین می دانیم ، یک منبع نزدیک گفت: “آنها همانطور که می توانند به صحبت کردن و دیدن همدیگر ادامه دهند هر دوشان در حرفه خودشان متمرکز هستند اما برای همدیگر وقت میگذارند. “

Aaron Rodgers

قبل از رابطه عاشقانه با شیلین ، آرون 37 ساله به مدت دو سال با راننده اسبق اتومبیلرانی مسابقه ای  دانیکا پاتریک رابطه داشت. خبر جدایی آنها در ژوئیه سال 2020 منتشر شد. او همچنین از سال 2014 – 2017 با بازیگر اولیویا مون ازدواج کرده بود.

در مورد شیلین نیز ، او قبلاً با بن ولوولا بازیکن راگبی رابطه داشت.

این سومین برد MVP آرون در مسابقات افتخاری NFL است ، یک مراسم سالانه که شب قبل از مسابقات Super Bowl برگزار می شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا