سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرافراد و رویداد ها فردیپیشخوان اروپا

جانی دپ در جشنواره بین المللی فیلم San Sebastian.

جانی دپ در حالی که هفته پیش درگیری دادگاهی با همسر سابقش امبر هرد داشت ، از طرفدارانش تشکر کرد.

او میان درگیری مداوم با همسر سابقش،در شصت و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم سان سباستین در روز شنبه در هتل ماریا کریستینا دیده شد.

این بازیگر 57 ساله، با تی شرت رامونز و یک کلاه به همراه ماسکی که تصویر یک جمجمه بر روی آن دیده می‌شد وارد آنجا شده است و بخاطر ویروس کرونا از این ماسک متفاوت استفاده کرد تا صورتش را بپوشاند.

جشنواره فیلم از 18 تا 26 سپتامبر 2020 با رعایت پروتکلهای بهداشتی مثل استفاده اجباری از ماسک و فرش های قرمز اختصاصی به دلیل ویرس کرونا برگزار می شود.

برگزارکنندگان این جشنواره همچنین تعداد نمایش فیلم ها و ظرفیت نشستن در سینماها را کاهش داده اند.جمعه پیش جانی دپ با ارسال متنی در اینستاگرام به همراه یک ویدیوی نوستالژیک از هواداران به خاطر حمایت‌های‌شان در مقابل «امبر هرد» قدردانی کرد.

او نوشت:سلام به همه! فقط می‌خواستم یک بار دیگر از همه‌ی شما به خاطر حمایت‌های همیشگی و وفادارانه‌ در این بخش طولانی و جالب از زندگی‌ام قدردانی کنم… من فقط به لطف شما به اینجا رسیده‌ام و فقط برای شما اینجا هستم.با تشکر و عشق برای همه شما ، JD ‘

این متن همزمان با تأیید گزارش به تعویق افتادن دادگاه رسیدگی به شکایت دپ از هرد در آمریکا که قرار بود در ماه ژانویه برگزار شود منتشر شده است. دپ از دادگاه درخواست کرده بود که این جلسات را به بهار آینده موکول کند تا بتواند در قسمت سوم «جانوران شگفت‌انگیز» بازی کند.

به گزارش Deadline: ، قاضی دادگاه ، بروس وایت ، بدلیل ویروس کرونا دادگاه را از 11 ژانویه 2021 به 3 مه 2021  موکول کرد.  

او  اسناد را در دادگاهی در شهرستان فیرفاکس ، ویرجینیا ثبت کرد و خواستار به تعویق افتادن محاکمه در تاریخ بین مارس و ژوئن 2021 ، پس از اتمام فیلمبرداری شد که همسر سابق او امبر سی وچهار ساله ، با درخواست او مخالفت کرد.

دادگاه در ابتدا تعیین کرده بود که از 11 ژانویه 2021 تا 28 ژانویه 2021 این جلسه برگزار شود ،اما برادران وارنر اخیراً اعلام کرد که آنها قصد دارند فیلمبرداری فیلم Fantastic Beasts 3 را در ماه اکتبر در لندن شروع کنند که تا پایان فوریه نیز ادامه دارد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا