سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

جان چو در فیلم جدید اَلن یانگ، Tigertail بازی خواهد کرد

جان چو (John Cho) ستاره‌ی فیلم‌های Star Trek در Tigertail، فیلم آینده‌ی نتفلیکس، ساخته‌ی الن یانگ (Alan Yang) حضور خواهد داشت. Tigertail یک درام خانوادگی چند نسلی است که یانگ آن را با الهام از زندگی شخصی خود نگاشته است. تزی ما (Tzi Ma) و کریستین کو (Christine Ko) از دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

25689

وظیفه‌ی تهیه کنندگی Tigertail را یانگ به همراه چارلز دی کینگ (Charles D. King)، کیم راث (Kim Roth) و پاپی هنکس (Poppy Hanks) بر عهده خواهند داشت. پیتر پاسترولی (Peter Pastorelli)، تهیه ‌کننده‌ی فیلم Beasts Of No Notion «جانوران بدون کشور» و دیوید لی (David Lee)، تهیه کننده‌ی فیلم Life Of Pi «زندگی پی» نیز تهیه کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

یانگ که جایزه‌ی امی را بخاطر کارگردانی سریال Master Of None در سال ۲۰۱۶ کسب کرده است، به تازگی نیز سریال کمدی Forever را ساخته است؛ در این سریال بازیگرانی از جمله مایا رادولف (Maya Rudolph)، فرد آرمیسن (Fred Armison)، کیم ویتلی (Kym Whitely) و نوا رابینز (Noah Robbins) بازی می‌کنند.

در حال حاضر چو در فیلم تکنو تریلرِ Searching، نقش یک پدر سرخورده و سرگردان را بازی می‌کند که در تلاش است تا دختر گمشده‌اش را با سرنخ‌ هایی که در فضای مجازی می‌یابد، پیدا کند. انیش چگنتی (Aneesh Chaganty) کارگردان این فیلم است؛ او همچنین در کنار سو اوهانیان (Sev Ohanian) از فیلمنامه نویسان فیلم نیز هست. تیمور بکمامبتوف (Timur Bekmambetov)، سو اوهانیان، آدام سیگمن (Adam Sigman) و ناتالی کسابیان (Natalie Qasabian) تهیه کنندگی Seraching را بر عهده خواهند داشت. از بازیگران حاضر در این فیلم نیز می‌توان از دبرا مسینگ (Debra Messing)، جوزف لی (Joseph Lee) و میشل لا (Michelle La) نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا