سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ند بیتی بازیگر در 83 سالگی درگذشت.

بازیگر پیشکسوت شخصیت ند بیتی ، مشهور به خاطر کار در “سوپرمن” و “شبکه” ، یکشنبه در خواب درگذشت. او 83 ساله بود.

مرگ او  توسط یکی از اعضای خانواده تأیید شد که  در حالی که در کنار خانواده اش بود ، درگذشت.

جزئیات بیشتری در مورد مرگ، بلافاصله در دسترس نبود اما به TMZ گفته شد که این مرگ مربوط به COVID نبوده است.

بیتی در طول 5 دهه فعالیت حرفه ای اش افسانه روی صحنه بود و به دلیل توانایی های گسترده ای که داشت مشهور بود.

در برنامه “شبکه” باکس آفیس 1976 ، بیتی مونولوگ اجرای خیره کننده 5 تا 6 دقیقه ای را ارائه داد که در آن سعی کرد شخصیت اصلی را متقاعد کند که یک معامله بزرگ ادغام چند شرکت را بپذیرد که برای عموم خوب نیست.

این اجرا در نهایت باعث نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل در اسکار در آن سال شد و در سال 1978 ، هنگامی که شخصیتی کاملا متفاوت در “سوپرمن” بازی کرد ، او دوباره مردم را متحیر کرد.

به عنوان اوتیس ، یار لکس لوتر  از ژن هکمن ، بیتی به هالیوود ثابت کرد که می تواند شخصیت های کمدی را به همان خوبی که می تواند شخصیت های جدی  را بازی کند ، بازی کند و در ادامه این نقش را در فیلم  “Superman II” در سال 1980 ادامه داد. 

در اولین حضورش در سال 1972 ، بیتی در تریلر روانشناختی “Deliverance” بازی کرد و  نقش قربانی در فیلم معروف بدنام تجاوز جنسی “Squeal like a pig” که در تاریخ فیلم ثبت شده است بازی کرد. 

در سنین بالاتر ، بیتی تعدادی از نقش های صداپیشگی را در “Rango” و “Toy Story 3” به عهده گرفت که در آن او نقش یک خرس صورتی شیطانی به نام لوتسو را بازی کرد و همچنین در سریال های تلویزیونی بزرگ مانند “MASH” ، “CSI” ظاهر شد. 

 همسرش ساندرا جانسون و هشت فرزند و نوه اش از بازماندگان او هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا