سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

رنی سانتونی هنرپیشه فیلم هری کثیف ، که در فیلم سینفلد هم نقش پوپی را بازی کرد بود ، در 81 سالگی درگذشت.

 

رنی سانتونی ، بازیگری که به خاطر نقش هایش در فیلم هری کثیف و به عنوان آشپز پیتزا در فیلم سینفلد مشهور است، در سن 81 سالگی در گذشت.این بازیگر روز شنبه بعد از چند ماه مراقبت در بیمارستانی در لس آنجلس بطور طبیعی درگذشت. دوست او تریسی نیومن ، نوازنده و نویسنده و تهیه کننده تلویزیون ، روز دوشنبه به مجله PEOPLE این موضوع را اطلاع داد.سانتونی اعتبار بیش از 100  فیلم در IMDb داشت ، او در هری کثیف نقش کلینت ایستوود (1971) ، در دکتر دولیتل نقش ادی مورفی (1998) و در کبرا سیلوستر نقش استالونه (1986) بازی کرده است.در هری کثیف ، سانتونی نقش کارآگاه را بازی کرد.

رنی سانتونیبه، در چهار قسمت از فیلم Seinfeld  به عنوان بازیگر مهمان در نقش پوپی(سرآشپز پیتزا) با وجود مشکل کنترل مثانه ایفای نقش کرد.

او حرفه بازیگریش را در تئاتر off-Broadway شروع کرد با نمایشنامه ایی بنام  Hell in the Son.اولین حضور او در سینما در نقش Rod Steiger’s در فیلم The Pawnbroker در سال 1964 بود.

راینر و سانتونی و استیو مارتین در فیلم  Dead Men Don’t Wear Plaid در سال 1982 با هم همکاری کردند.

حرفه Santoni به تلویزیون نیز وارد شد، از جمله حضورش به عنوان مهمان در نمایش هایی مانند Hawaii Five-O ، Hill Street Blues ، NYPD Blue و Miami Vice.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا