سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ستاره بریجرتون رگه ژان پیچ به عنوان خوش تیپ ترین مرد جهان معرفی شد.

در حالی که مجله People سالانه افتخار معرفی جذاب ترین مرد زنده دنیا را به خودش اختصاص داده است،  علم ریاضیات باستان معیاری تجربی برای تعیین جذابیت داده است.

به گزارش دیلی میل، جراح زیبایی لندن، دکتر جولیان دی سیلوا، با استفاده از نسبت طلایی یونانی زیبایی فی، که تقارن صورت را اندازه گیری می کند، تشخیص داده که طبق این نسبیت پیج یکی از جذاب ترین چهره های کلاسیک را دارد.

امتیاز 93.65 درصدی پیج، او را در صدر فهرست خوش تیپ افراد مشهور قرار می دهد. این کشف، پیج را جلوتر از رهبر فهرست قبلی کریس همسورث، که امتیاز 93.53 درصد را به دست آورد، قرار می دهد.

دی سیلوا با استفاده از تکنیک‌ها و برنامه‌های نقشه‌برداری کامپیوتری که برای تجزیه و تحلیل داده‌های تصویر استفاده می‌شود، تعداد زیادی از سلبریتی ها را در تلاش برای تعیین و کمی کردن مفاهیم جذابیت و خوش‌تیپ بودن مورد بررسی قرار داد.

در میان بهترینها می‌توان به ستاره Creed (و مجری اخیر Saturday Night Live) مایکل بی جردن که 93.46 درصد امتیاز را به دست آورد – و هری استایلز با امتیاز 92.3 درصد اشاره کرد.

سایر سلبریتی هایی که در بین 10 ستاره برتر قرار گرفتند:جود بلینگهام بازیکن انگلیسی (92.22 درصد)، رابرت پتیسون (92.15 درصد)، کریس ایوانز (91.92 درصد)  جورج کلونی (89.91 درصد)، هنری گلدینگ (87.98 درصد) و دواین جانسون (86.07 درصد)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا