سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان مارکل و پرنس هری در Santa Barbara خانه خریدند.

 

سوپرایز! این خانواده سه نفره حالا در منزل شخصیشان در سانتا باربارا زندگی میکنند. پرنس هری و مگان مارکل خانه ای را در شهر ساحلی زیبایی که در فاصله 100 مایلی شمال لس آنجلس قرار دارد خریداری کرده اند.یکی از نمایندگان این زوج به مجله PEOPLE می گوید: “این زوج در ماه ژوئیه امسال  وارد خانه خودشان شدند.”آ هری و مگان می خواهند که فرزند یکساله شان را در سانتا باربارا بزرگ کنند و زندگی عادی داشته باشد.”

این خانواده اوایل امسال بعد از مدتی بودن در ونکوور ، کانادا ، به لس آنجلس بازگشتند..آنها همسایه های مشهوری مثل Rob Lowe و Ellen DeGeneres دارند. 

The Duke And Duchess Of Sussex Visit Ireland

 

The Duke & Duchess Of Sussex Visit Sussex

این زوج همچنین بصورت داوطلبانه، در عید پاک از طریق Project Angel Food ( یک موسسه خیریه غیر دولتی که آشپزی می کند) وعده های غذایی را برای افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند، تهیه و توزیع کردند.

 Richard Ayoub (مدیر اجرایی Project Angel Food) به مجله People گفت:مگان گفته که او می خواسته به هری لس آنجلس را انسان دوستانه نشان دهد و این کاملاً زیباست.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا