سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

چادویک بوزمن پس از جدال با سرطان روده بزرگ در 43 سالگی درگذشت.

چادویک بوزمن پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ در 43 سالگی درگذشت.

خبر درگذشت این بازیگر در بیانیه ای که در شبکه های اجتماعی او در عصر جمعه ، 28 اوت به اشتراک گذاشته شد ، تأیید شد.در این بیانیه نوشته: “با اندوه غیرقابل توصیف درگذشت چادویک بوزمن را تأیید می کنیم.” “چادویک در سال 2016 به سرطان روده بزرگ مبتلا شد و به مدت 4 سال با این بیماری مبارزه کرد ،تا اینکه بیماریش پیشرفت کرد.چادویک تمام این سختیها را پشت سر گذاشت و خیلی از فیلم هایی را که دوست داشتید برای شما به ارمغان آورد. فیلمهای مثل Marshall، Da 5 Bloods, August Wilson’s Ma Rainey’s Black Bottom  و چند مورد دیگر ، همه در طول جراحی ها و بین جراحی های بی شماری و شیمی درمانی فیلمبرداری شده است. فیلم T’Calla(زندگی در پلنگ سیاه) افتخار بزرگ و حرفه ایی او بود. بوزمن در خانه درکنار همسرش Taylor Simone Ledward و خانواده اش درگذشت.خانواده اش به خاطر دعاهایتان تشکر می کنند و می خواهند که در این دوره سخت به حریم خصوصیشان احترام بگذارید.

بوزمن که در سال 1976 متولد شد و در کارولینای جنوبی بزرگ شد ، برای ادامه تحصیل به دانشگاه هاوارد رفت و در آنجا با لیسانس هنرهای زیبا در کارگردانی فارغ التحصیل شد. کار او در سینما با نقش های کوچک تلویزیونی شروع شد ، اما او توسط جکی رابینسون و جیمز براون به ستاره تبدیل شد.

Boseman  ابرقهرمان فیلم T’Challa ،با بازی در فیلمهای Civil War، Black Panther، Infinity War، Endgame به دنیای سینمایی مارول پیوست.در مصاحبه ای با Entertainment Weekly در سال 2018 ، بوزمن در مورد تاثیر فیلم Black Panther’s بر دو هوادار جوانش ، که در حال مبارزه با سرطان بودند و قبل از اکران فیلم درگذشتند،صحبت کرد و گفت من در حین فیلمبرداری با آنها در ارتباط بودم  و می دانستم که هر دو آنها بیمار هستند. آنها و والدینشان به من گفتند که دوست داشتند ادامه ی این فیلم را ببینند. 

 خبر درگذشت او شوکی را به هالیوود وارد کرد ، همکاران و دوستان بوزمن در رسانه های اجتماعی به او ادای احترام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا