سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

بهار شاهین اولین عکس از سر صحنه فیلمبرداری سریال جدیدش را به اشتراک گذاشت!

بهار شاهین که با شخصیت سرن در سریال استانبول ظالم توجهات را به خودش جلب کرد و طرفداران زیادی پیدا کرد، با سریال  Masum ve Güzel (معصوم و زیبا) به تلویزیون برمیگردد. نام  این سریال که به فاکس تی وی منتقل شد به Gülümse Kaderine (به سرنوشت خود لبخند بزنید) تغییر یافت.

فیلمبرداری سریال از بهمن ماه آغاز شد. بهار شاهین برای اولین بار در اینستاگرامش عکس شخصیت خود ادا را به اشتراک گذاشت. انتشار این عکس طرفداران او را هیجان زده کرد.

روی عکس، نوشته بود «هنوز نام خانوادگی مشخص نیست»  طرفداران زیر این عکس نوشتند “خوش اومدی ایدا، با تو می خندیم و گریه می کنیم، هیچ وقت تنهات نمی گذاریم!”

Sude Zülal Güler در نقش اصلی بهار شاهین را همراهی می کند. «ادا» با بازی بهار شاهین و «یارن» با بازی گولر در نقش دو زن جوانی هستند که در یک یتیم خانه بزرگ شده اند و  زندگی جدیدی را آغاز کرده اند، با حوادث غم انگیز متفاوتی روبرو خواهند شد.

فیلمبرداری سریال در بورسا برای زمان بودن در یتیم خانه به پایان رسید. این تیم به فیلمبرداری در استانبول ادامه می دهد. فیلمنامه این سریال به کارگردانی Aytaç Çiçek متعلق به Burcu Över است

مینه توگای، آهو سونگور، بوراک سرگن، ارطغرول پست اوغلو، یالچین حفیظ اوغلو، ارکان مریچ، دوغان بایراکتار، اصلی سومن، هازان دیپر، اصلی سامت و سوینچ کوماش در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا