سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

به Maisie Smith گفته شده که بین BBC یا record deal یکی را انتخاب کند.

بنابر گزارشی به مایسی اسمیت گفته شده است که بین پروژه BBC یا record deal یکی را انتخاب کند.

مایسی بازیگر “EastEnders” که به تازگی برای سری جدید “Strictly Come Dancing” تایید شده، اما گفته می شود که او مجبور است شانس خودش را برای ادامه راه ستاره قبلی Neighbours  کایلی مینوگ خواننده امتحان کند. 

یک منبع خودی به روزنامه سان گفت:.یکی به او گفت که می تواند کایلی بعدی باشد ، با ظاهری دخترانه و شخصیتی خاکی.اما به او گفته شد که نمی تواند هم در  record deal باشد و هم  EastEnders “و” Strictly ” در BBC را ادامه دهد.

با این حال این ستاره 19 ساله  که بیش از یک دهه از زمان حضورش در Albert Square در سال 2008 میگذرد هنوز هم می تواند حرفه موسیقی را دنبال کند.این شانس به او بستری بزرگتر از” EastEnders “برای نشان دادن استعدادهایش را می دهد. او امیدوار که این یک شانس بزرگ برایش باشد. مایسی یک آلبوم دیجیتال منتشر کرده و کلیپ هایی از خودش در شبکه های اجتماعی منتشر می کند.

این بازیگر از حضورش در فیلم “Strictly ” هیجان زده است ، و اگرچه اعتراف کرد که تجربه رقصیدن را دارد ، اما اصرار به برنده شدن در فیلم Children in Need با کوین کلیفتون در سال گذشته داشت.

او گفت: ” من تجربه رقصیدن دارم و مدت کمی هیپ هاپ و رقص خیابانی انجام داده ام، اما هیچ توانایی فنی ندارم. بنابراین ، احساس می کنم در آن هفته بسیار خوش شانس بودم. اما کی می داند ، من می توانم یه برنده غیر منتظره ای باشم.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا