سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

سریال Good Doctor با فصل 7 در ABC به پایان می رسد

سریال «دکتر خوب» با پخش فصل 7 در ABC به پایان می‌رسد.

فردی هایمور، ستاره سریال گفت: «بازی در نقش دکتر شان مورفی یک امتیاز بی‌نظیر و یکی از برجسته‌ترین و ارزشمندترین تجربه‌های زندگی من بوده است. من همیشه از دیوید، لیز، و ارین و همچنین بازیگران، نویسندگان و گروه بسیار با استعداد که این سریال را ساختند سپاسگزار خواهم بود. مراقبت عمیق چیزیه که ما را به اینجا رسانده است. با تشکر از سونی و ABC، و از همه کسانی که در خانه ما را  تماشا کردند.»

«دکتر خوب» در ابتدا در سال 2017 در شبکه ABC پخش شد. این سریال در طول پخشش بسیار محبوب بوده است و در فصل گذشته, دوشنبه ساعت 10 شب در گروه جمعیتی بزرگسالان 18 تا 49 سال به‌عنوان سریال سرگرمی شماره یک در هر ABC رتبه‌بندی شد. همانطور که قبلا اعلام شده بود، فصل هفتم و اکنون آخرین فصل در 20 فوریه پخش خواهد شد.

دیوید شور و لیز فلدمن، تهیه کننده اجرایی سریال و گردانندگان سریال، می گویند: «دکتر خوب» شانسی در زندگی بوده است، اما زمان خداحافظی فرا رسیده است. ما فوق العاده به کاری که انجام داده ایم و پیامی که افتخار بخشی از آن را داریم افتخار می کنیم. ما مشتاقانه منتظریم تا به طرفداران فوق العاده خود، فردی هایمور واقعاً خارق العاده، بقیه بازیگران با استعدادمان و بهترین تیم در پایان سریالی را بدهیم که همه شما شایسته آن هستید. با تشکر از شما، سونی. متشکرم، ABC. با تشکر از همه شما.»

در کنار هایمور، بازیگران فعلی سریال شامل چوکو مودو، ریچارد شیف، ویل یون لی، فیونا گوبلمن، کریستینا چانگ، پیج اسپارا، بریا سامونه هندرسون و نوآ گالوین هستند. هایمور در نقش دکتر شان مورفی، یک جراح بسیار ماهر اما مبتلا به اوتیسم را بازی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا