سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار بین المللاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

کانیه وست بیش از 6 میلیون دلار از دارایی خودش برای تبلیغات انتخاباتی اش در ریاست جمهوری هزینه کرده است

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی 59 روز برگزار می شود و نظرسنجی های فعلی حاکی از آن است که جو بایدن در مقابل رئیس جمهور فعلی دونالد ترامپ ،  پیشتاز است.

کانیه وست هم در حال حاضر در حال رقابت است ، اما در مورد شانس پیروزی اش ،  اساساً شانسی برای او وجود ندارد – و این هزینه 6 میلیون دلاری که او کرده تا الان کاملاً یک حرکت بی نتیجه بوده است. در حقیقت ، یک نظرسنجی انجام شده در ماه گذشته نشان داد که 2٪ از رای دهندگان سیاه پوست در از او حمایت می کنند. 

از نظر ملی ، کانیه وست وضعیت ضعیفی دارد. نظرسنجی انجام شده در تاریخ 28 آگوست نشان داد که  در نظر سنجی در سطح کشور وست  1٪ کسب کرده ، در مقایسه با 42٪ دونالد ترامپ و 49٪ جو بایدن ،  این امتیازات نامطلوب West نزدیک به 70 درصد است.

بر اساس اسناد مبارزات انتخاباتی که در کمیسیون انتخابات فدرال ثبت شده ، وست مبلغ 6،760،000 دلار از  ثروت شخصی خود را به رقابتهای انتخاباتی اختصاص داده است ، در مجموع کمک های مالی او  کمی بیش از 11،000 دلار  شد . گرچه به نظر می رسد این مبلغ عادلانه باشد  چون تبلیغات انتخاباتی دو کاندیدای اصلی حدود 100 میلیون دلار است.

تاکنون ، این  طراح مد و رپر فقط در 10 ایالت واجد شرایط دسترسی به آرا بوده و در 27 ایالت دیگر مهلت های قانونی را از دست داده است.  برای وست بد نشد. او از طرف الون ماسک ، کیم کارداشیان (همسرش) و رپرهای دیگر 2 Chainz و Chance The Rapper ساپورت شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا