سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

سریال Power Book 2:روح

شبکه: Starz
قسمت ها: در حال انجام است
فصل: در حال انجام است
تاریخ های پخش سریال: قسمت اول سریال Power Book 2 با نام The Stranger در ششم سپتامبر 2020 پخش خواهد شد. تاریخ پخش دومین قسمت این سریال با عنوان Exceeding Expectations نیز 13 سپتامبر 2020، اعلام شده است. 

مایکل راینی جونیور ، ناتوری ناتون ، ماری جی. بلیژ ، کلیفورد اسمیت ، دانیل بلومی ، جیانی پائولو ، جاستین مک مانوس ، لاتویا تونودئو ، لاول آدامز گری ، ملانی لیبورد ، پیج هورد ، کوینسی تایلر برنستین ، شین جانسون ، وودی مک کلین و شری سام بازیگران این سریال هستند. 

در این سریال درام جنایی، طارق سنت پاتریک (راینی جونیور) دانشجوی سال اول دانشگاه استنسفیلد است که آینده روشنی در پیش دارد. اگرچه زندگی دوگانه ای دارد ، او تجسم آرزوهای پدرش است با اینکه تلاش میکند زندگی خودش را داشته باشد و در دنیای خلافکاران از زیر سایه پدرش خارج شود و البته در عین حال با مشکلات زیادی برای محافظت از خانواده اش دست و پنجه نرم می‌کند.


 مادرش ، تاشا (ناتون) ، که به جرم قتل پدرش مرتکب شد و در زندان به سر می برد ، طارق مجبور می شود زمان خود را بین مدرسه و کار کردن تقسیم کند تا هزینه دیویس مک لین (اسمیت) ، وکیل مدافع مادرش را بدست بیاورد چونکه این تنها راه امید به بیرون آمدن مادرش از زندان و فرار از تعقیب قضایی دادستان جدید کوپر ساکس (جانسون) ایالات متحده است.هیچ راه بهتری نبود تا اینکه طارق به مواد مخدر روی می آورد و خودش را درگیر خانواده ی بزرگ آدم کشها، به ریاست مونت استوارت تجادا (Blige) می کند تا مدت بیشتری در این حرفه فعالیت داشته است.

طارق در حالی که تلاش می کند مواد مخدر را با مدرسه و زندگی و خانواده اش متعادل کند ، متوجه شد که تنها راه جلوگیری از سرنوشتی که پدرش داشته است اینه که شبیه او شود.

فینال سریال:
قسمت # TBD
این قسمت هنوز پخش نشده است.
پخش اول: TBD

شما چی فکر میکنید؟ آیا برنامه تلویزیونی Power Book 2: Ghost را دوست دارید؟ فکر می کنید باید یک فصل دیگر لغو یا تمدید شود؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا