سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیمجله سریال و تلویزیون

درو باریمور با همبازی هایش در فرشتگان چارلی در برنامه تاک شو تجدید دیدار می کند.

درو باریمور قرار است برای قسمت اول تاک شوی روزانه اش با همبازیانش در “فرشتگان چارلی” تجدید دیدار کند.

این بازیگر 45 ساله روز دوشنبه (14.09.20) میزبان اولین قسمت “The Drew Barrymore Show” خواهد بود و  قرار است ، همبازیهای  سابقش کامرون دیاز و لوسی لیو به او ملحق شوند و تقریباً بیستمین سالگرد از پخش اول سریال “فرشتگان چارلی ” ( اکتبر 2000) را جشن بگیرند. 

در تاک شوی  درو ، او با دوست و همکار قدیمی اش آدام سندلر هم دیدار خواهد کرد. قسمت دوم که روز بعد پخش می شود ، در آن شاهد حضور او همراه با ریز ویترسپون و بیلی آیشنر خواهیم بود ، که دور جدیدی از “آیا درو باریمور را دوست دارم؟” کمدی کوتاهی درباره درو را بازی می کنند. 

جین فوندا ، گابریل یونیون و کریستین سیریانو میهمانان قسمت سوم هستند و  شارلیز ترون و تایرا بنکس در قسمت چهارم حضور خواهند داشت  ، هفته با مهمان قسمت پنجم  بیلی پورتر به پایان می رسد.

طبق اعلامیه مطبوعاتی ، درو امیدوار است که تاک شوی جدیدش که هفته آینده پخشش شروع می شود “اطلاعات ، الهام و سرگرمی  برای مخاطبان  به ارمغان بیاورد”.

در این نسخه آمده بود: “درو باریمور ، مجری معروف به شوخ طبعی و مثبت بودن ، دیدگاه غیر قابل انکار خودش را در این قالب تازه و منحصر به فرد و چند موضوعی به اشتراک می گذارد. “درو بخشهایی را منعکس می کند که  به آنها علاقه  شخصی هم دارد، از جمله اخبار خوب ، داستان های دلگرم کننده انسانی ، بخش های جذاب زندگی ، مصاحبه ها با سلبریتی ها .”

 آخرین بار درو با کامرون 48 ساله و لوسی 51 ساله  زمانی که لوسی ستاره خود را در پیاده روی مشاهیر هالیوود در مه 2019 دریافت کرد، دیدار کرد. 

در آن زمان ، لوسی گفت: ” فرشتگان عزیز من ، این یک تجدید دیدار  20 ساله است. 20 سال پیش ما یک تیم نخبه مبارزه با جرم بودیم ، و اکنون به ما نگاه کنید.” 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا