سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

امبر هرد به ادعایی که وکلای جانی دپ درباره 7 میلیون دلار مبلغ وجه المصالحه طلاق کرده اند پاسخ می دهد.

امبر هرد در مورد ادعای تیم حقوقی جانی دپ مبنی بر اینکه او قول داده بود در سال 2016  پول حاصل از وجه المصالحه طلاقشان را به خیریه ها اهدا کند اما این کار را نکرده است ،  صحبت می کند.

بر اساس گزارش جدیدی که دیلی میل روز پنجشنبه ، 7 ژانویه منتشر کرد ، وکلای بازیگر دزدان دریایی کارائیب می گویند که آنها قصد دارند از این ادعا به عنوان بخشی از تلاش های خود برای تجدید نظر خواهی در مورد قاضی دادگاه عالی انگلیس ، اندرو نیکل در پرونده افترا دپ علیه نشریه سان استفاده کنند. 

در بیانیه ای برای E! اخبار ، ایلین بردهفت ، وکیل  با استناد به دلایل مالی ، تأیید کرد که موکلش هنوز به عهد 7 میلیون دلاری خود که به بیمارستان کودکان لس آنجلس و اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا داده بود ، عمل نکرده است.

بردهفت توضیح می دهد: “امبر قبلاً مسئول هفت شخصیت کمک های خیرخواهانه بوده است و قصد دارد به کمک خود ادامه دهد و سرانجام به عهد خود عمل کند”. “با این حال ، هدف  او به تأخیر افتاده است زیرا آقای دپ علیه او شکایت کرده و در نتیجه ، او مجبور شده است میلیون ها دلار برای دفاع از اتهامات دروغین آقای دپ علیه خود هزینه کند.”

در بیانیه ای برای E! نیوز ، سخنگوی بیمارستان کودکان در لس آنجلس می گوید: “به دلیل شرایط دادرسی ، CHLA به طور قانونی از به اشتراک گذاشتن جزئیات پرونده در ملا عام جلوگیری می کند.”

Bredehoft همچنین ادعا می کند که نمایندگان حقوقی دپ به طور هدفمند در مورد وضعیت اهدا کمک مالی امبر گمانه زنی می کنند تا روی مشکلات قانونی این بازیگر تمرکز کنند.

او ادعا می کند ، “تلاش آقای دپ برای پخش اخبار در رسانه ها با انتقاد از آمبر به دلیل عدم تحقق همه کمک های مالی که وی به خیریه متعهد شده است ، باز هم یک تلاش ناامیدکننده دیگر برای اوست.

به دنبال تصمیم قاضی نیکل ، از دپ خواسته شد از نقش خود به عنوان گریندل والد در فیلم Fantastic Beasts خارج شود. در حالی که او دیگر در فیلم برادران وارنر بازی نمی کند ، هالیوود ریپورتر در آن زمان نوشت که دپ همچنان حقوق کامل این پروژه را دریافت خواهد کرد.

اکنون قرار است Mads Mikkelsen نقش او را بازی کند. 

در همین حال ، دپ در حال حاضر از هرد به دلیل افترا در دادگاه عالی انگلیس شکایت می کند ، با توجه به اینکه این ادعاها باعث خسارت به  شغل دپ  شده او از هرد به دلیل افترا شکایت کرده و خواستار خسارت بیش از 50،000،000 دلار است. امبر این ادعا را انکار کرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا