سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دنیل گیلیز 1 سال پس از اعلام جداییشان از راشل لی کوک ، درخواست طلاق کرده است.

بازیگر دنیل گیلیز 44 ساله در 10 ژوئیه برای طلاق از همسرش راشل لی لی کوک پرونده تشکیل داد ، ET  این خبر را تأیید می کند. این خبر بیش از یک سال پس از اعلام جدایی این زوج اعلام شده است.

جیلیز و کوک فاش کردند که آنها پس از گذشت نزدیک به 15 سال از ازدواجشان ، در 13 ژوئن سال 2019 راه های جداگانه ای را انتخاب کردند. این زوج – که از سال 2001 رابطه شان را شروع کردند  در آگوست 2004  ازدواج کردند – دو فرزند ، دختر 6 ساله شارلوت و پسر 5 ساله تئودور دارند.

در مصاحبه ای در ژوئیه 2019 با ET ، کوک اظهار داشت که او و گیرلیز هنوز به بچه های خود در مورد جدایی حرفی نزده اند.

او گفت: دنیل در حال حاضر تقریباً سه ماه  است که برای فیلمبرداری به نیوزلند رفته است و بنابراین ما  تا برگشت او نمی توانیم با آنها صحبت کنیم که چه اتفاقی قرار است بیافتد ، زیرا در غیر این صورت فکر می کنند پدرشان ناپدید شده است.” او آدم شگفت انگیزی هست و هنوزم بهترین دوستم هست چه با هم در یک راه باشیم و چه نباشیم…” 

به گفته کوک ، دوستان او و گیلیز از جدایی آنها غافلگیر نشده بودند. او گفت: “جالب ترین نکته در  این مورد این  بود که هیچ کس تعجب نکرد و من بیشتر تعجب کردم . همه  گفتند” اوه ، دیگه چه خبر ؟ شام چی بخوریم ؟؟   “”

کوک افزود: “[اما] من [ ممکن است هواداران ناراحت شوند] فکر می کنم این مساله خیلی شخصی هست وقتی معمولاً زوج تصمیم به جدایی، می گیرند … اما ، می دانید ، وقتی ما 24 ساله شدیم ، ازدواج کردیم. فکر می کنم زود بود و ما اول راه هستیم و این سخت است ، اما من نمی دانم. من هنوز او را دوست دارم تا مرگ ، و  دلم برای او تنگ شده است ، اما ما فقط می خواهیم مسیر جدیدی را طی کنیم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا