سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جاناتان اسکات برای تولد زویی دشانل: “تو زندگی من را با شادی پر می کنی”.

تولد 41 سالگی ، زویی دشانل مبارک! روز یکشنبه ، جاناتان اسکات پیام تبریکی به مناسبت تولد دوست دخترش اختصاص داد و او را “شخص مورد علاقه” اش خواند.

اسکات در اینستاگرام در کنار نمایش اسلایدی از عکس هاشون نوشت.  “تو ، با استعداد ، شوخ طبع ، شیرین و به همان زیبایی هستی. من می دانم که ما نمی توانیم مثل پارسال جشن بگیریم ، اما چند سوپرایز دارم.”

پارسال، دشانل در یک مهمانی با تم دهه 80 چهل ساله شد و با موهای بلند ، آرایش رنگارنگ، لباس های نئون پوشید.

اسکات، 42 ساله ، اضافه کرد: “تو زندگی من را با این همه شادی پر می کنی.” در اوایل این ماه ،   ستاره HGTV در ابتدای سال 2021 یک پست محبت آمیز را به اشتراک گذاشت و به دشانل پیام دلنشینی را برای عشقی که به او داده است ، فرستاد.

ستاره I.O.U گفت: “من امسال را به عشق ، سعادت و تلاش برای کمک به دیگران تقدیم می کنم.” ستاره در کنار عکسی از بغل کردن همدیگر  نوشت: “من احساس می کنم شروع خوبی در قسمت عشق داشته ام.”

دشانل همچنین یک پست زیبا را به اسکات اختصاص داده است. این بازیگر  نوشت: “MVP 2020 من این پسر بود ، که با وجود یک سال عجیب همیشه احساس خوشبختی می کردم.”

 دشانل و اسکات در تابستان 2019 در حالی که با هم در حال فیلمبرداری یک قسمت از کارپول کارائوکه بودند ، با هم آشنا شدند. اسکات قبلاً به PEOPLE گفته بود آنها رابطه شان را در آگوست همان سال رسمی کردند.

این زوج دو ماه بعد از قطعی شدن طلاق دشانل و همسر سابقش ، یعقوب پچنیک ، اولین سالگرد آشناییشان را جشن گرفتند. دشانل و پچنیک 48 ساله در صحنه کمدی بیل موری Rock the Kasbah با هم آشنا شده بودند.

آنها نامزدیشان را در ژانویه 2015 تأیید کردند و در ژوئن ازدواج کردند. بعد از سه سال و نیم زندگی مشترک، آنها در 8 ژانویه 2019 از هم جدا شدند. نه ماه بعد ، پچنیک با استناد به “اختلافات” تقاضای طلاق کرد. این زوج دارای دو فرزند هستند – دخترشان السی ، 5 ساله و پسرشان چارلی ، 3 ساله – و بر اساس اسناد دادگاه به دست آمده توسط PEOPLE ، حضانت مشترک فرزندانشان دارند.

در ماه نوامبر ، اسکات با شوخی به شایعاتی مبنی بر نامزد شدن او و دشانل پرداخت. او در طی مصاحبه ای با SiriusXM به شوخی گفت: “من کاملاً مطمئن هستم و قبل از اینکه به یک خبرنگار بگویم از دوست دخترم می خواهم با من ازدواج کند.”

هنگام جشن تولد ، دشانل با عشق در اینستاگرام نوشت: “امروز یک سال میشه که با این انسان مهربان ، دلسوز ، خنده دار ، سخاوتمند ، خلاق ، عصبی ، خوش تیپ و باورنکردنی آشنا شدم.” دشانل گفت ، “من از هر لبخند ، بوسه ، بغل کردن ، آغوش کشیدن ، خندیدن ، بازی دستمالی کردن ، اتاق فرار ، صبحانه ، ناهار و شام که با هم تقسیم می کنیم بسیار سپاسگزارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا