سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیخبر های داغسینمای جهان

هات فِلون «جِرِمی میکز» همسر ملیسا بعد از رسوایی خیانت «کُول گرین» طلاق میخواد

جنایت داغ «جِرِمی میکز» سی و سه ساله و «کُول گرین» وارث بیست و شش ساله‌ی تاپ شاپ در جوالای اخیر تو یاچت ، ترکیه ،در تیتر های جهانی صدا کرد .
وقتی همسرش «ملیسا میکز» پرستار سی و هشت ساله عکسها رو دید قلبش شکست و جریحه دار شد ، اون فکر میکرد که همسرش برای توسعه ی یه جور حرفه در اروپاست . ملیسا اظهار داشت که توی شوک رفته و احساس انزجار بهش دست داده و در مصاحبه ای گفته «من هیچ وقت راجع به «کُول گرین» نشنیدم . من فکر میکردم جِرِمی داره کار میکنه .»

اون برای هشت سال به شوهر ملیسا پیام میداد و تماس میگرفت، شوهرش پدر ناتنی دو تا از بچه های ملیسا از رابطه ی قبلیش بودن هم بود. ملیسا گفتش که اون نهایتاً با جَرِمی صحبت کرد ، جِرِمی عضو یه گروه جنایتکار بوده که به صورت غیر منتظره‌ای شهرت پیدا کرد و بعد از اینکه عکس جنایتکاریش در سال ۲۰۱۴ پخش شد قرارداد مدلینگ بست و بهش اسم مستعار «هات فِلون» رو دادن .
وقتی اون در سوم جولای به کالفرنیا برگشت ، اون ها بیرون خونه هاشون دو روز بعد نمایش داشتن . من بهش گفتم که چقدر عصبانی و به هم ریخته‌ام و اونم همش معذرت خواهی میکرد . اون توضیح داد که احساسش جریحه دار شده نه فقط برای بودن شوهرش با یه زن دیگه بلکه بخاطر بی شرمی اونها راجع به این موضوع . شوهرم گفت : من نمیخواستم اینجوری پیش بیاد . و همش میگفت : من متأسفم تو شایسته‌ی این نبودی .

ما درباره ی طلاق صحبت کردیم . من بهش گفتم که من فکر نمیکردم ازدواجمون بتونه نجات پیدا کنه و اون موافقت کرد. ملیسا به «مِیل آن ساندِی» گفت :« ازدواج بهم خورده .»
« من عاشق شوهرم بودم و هنوزم عاشقشم . من هیچ وقت تصور نمیکردم که ازدواجمون به همچین طرز اهانت آمیزی تموم بشه »
با وجود رنج خودش ، ملیسا بیشترین نگرانیش درباره‌ی تأثیریه که رفتار جِرِمی و کول رو بچه هاش میذارن .
«من میدونم هر دوشون مقصرن ولی اون خانم میدونست که اون ازدواج کرده بود. این برای من غیرقابل بخششه . همه ی دنیای من بخاطرش از هم پاشید . من باید به بچه هامون چی بگم ؟ کدوم زنی این کار رو با یه زن دیگه میکنه ؟ البته که من از اون خانوم عصبانی‌ام . کاری که اون کرده غیر قابل بخششه و من از شوهرم هم عصبانی‌ام … یک کدوم از اونها اصلاً به بچه ها و تأثیر کارشون روی اونها فکر کردن ؟ اونها قربانی های بی گناه این کار هستن و منم هستم»showpic_el100_(5)Jeremy-Meeks-FamilyBBE5n1I

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا