سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

الک بالدوین به الن دی جنرس گفته: “ادامه بده”متوقف نشو”

الک بالدوین در  تاک شو معروف الن دی جنرس ، درباره اتهامات علیه الن دی جنرس مبنی بر فضای کاری مسموم  ، از او  حمایت کرد.

این بازیگر 62 ساله روز چهارشنبه به طور مجازی در شو الن دی جنرس ظاهر شد و به مجری باسابقه 62 ساله گفت: “با وجود این سنگ اندازی ها ادامه بده.”

بالدوین گفت: “قبل از اینکه در مورد بچه هایم صحبت کنیم ، الن ، من فقط می خواهم بگویم شما کسی هستی که ، من از زمانی که استندآپ می کردید و یک مجری انفرادی بودید  شما را دنبال کردم.” “من فیلم هایی را که شما ساخته اید تماشا کرده ام و موفقیت شما را در این برنامه تلویزیونی تماشا کرده ام ، و شما یکی از بامزه ترین و با استعدادترین زنان ، یکی از بامزه ترین و با استعدادترین افراد در تمام بیزینس نمایش هستید. “

او اضافه کرد: “شما ادامه دهید و کاری که داری انجام میدی متوقف نکن. “

دی جنرس با تشکر از سخنان مهربانانه او ،به همکار کمدینش گفت: “این برای من بسیار مهم است ، من از آن قدردانی می کنم.”

در ماه ژوئیه ، تاک شو  الن دی جنرس پس از انتشار گزارشی از BuzzFeed News اولین بار مورد انتقاد قرار گرفت که در آن کارمندان فعلی و سابق به طور ناشناس درباره فضای سر صحنه ، از جمله اتهامات تبعیض نژادی و ترس از مجازات برای شکایات صحبت می کردند. تحقیقاتی داخلی  توسط وارنر مدیا انجام شد ، در ماه آگوست  دجنرس از طریق ویدئو کنفرانس از کارمندان خود عذرخواهی کرد و تأیید کرد که سه تهیه کننده او این برنامه را ترک کردند. 

Alec Baldwin; Ellen DeGeneres

روز دوشنبه ،دی جنرس برای اولین بار در فصل 18 به برنامه تاک شو خود بازگشت و در طی مونولوگ افتتاحیه شش دقیقه ای خود به بحث و جدال پرداخت.

او به مخاطبان مجازی خود گفت: “من فهمیدم که در اینجا اتفاقاتی رخ داده است که هرگز نباید اتفاق می افتاد.” من این مسئله را بسیار جدی می گیرم و می خواهم بگویم که من از افرادی که تحت تأثیر قرار گرفته اند بسیار متاسفم.

از زمان شروع رسوایی ، بسیاری از دوستان معروف دی جنرس حمایت عمومی خود را از میزبان ابراز داشته اند ، از جمله استیو هاروی ، کوین هارت ، اشتون کوچر ، دایان کیتون و کیتی پری.

یک منبع اخیراً به PEOPLE گفته است که دی جنرس “باید خودش را ثابت کند” زیرا امیدوار است از جنجال ها عبور کند و روی برنامه اش تمرکز کند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا