سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیرپیشخوان اروپاسینمای جهان

کریس همسورث ، مایلز تلر ، جورنی اسمولت در “‘Spiderhead’” نتفلیکس به کارگردانی جوزف کوسینسکی

کریس همسورث، مایلز تلر و جرنی اسمالت پس از توافق با نتفلیکس قرار است در فیلم Spiderhead به‌ کارگردانی جوزف کوشینسکی به ایفای نقش بپردازند. 

کوسینسکی این فیلم را بعد از کارگردانی فیلم Top Gun: Maverick (تام کروز) ، که تلر هم یکی از ستارگانش بود می سازد. پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spiderhead را بر عهده دارند.

 فیلم Spiderhead براساس یک داستان کوتاه که توسط جرج ساندرز نوشته شده، در دست ساخت است و اتفاقات این فیلم در آینده نه چندان دور رخ می‌دهد که در آن به مجرمین در ازای کاهش دوران محکومیت پیشنهادی داده می‌شود تا در تحقیقات پزشکی داوطلب شوند و شرکت کنند.

زمانی‌که یکی از زندانیان که خود را موش آزمایشگاهی می‌‌داند، متوجه می‌شود که روی او دارویی آزمایش شده که می‌تواند احساس عشق را در فرد ایجاد کند، او شروع به سؤال و تحقیق در مورد احساس واقعی خود می‌کند و به‌دنبال کشف حقیقت است.

همسورث پیش از این همکاری موفقی با شبکه نتفلیکس برای فیلم Extraction (استخراج) داشت که این فیلم اکشن به پر بیننده‌ترین فیلم این سرویس استریم تبدیل شده و همچنین ادامه آن هم در دست ساخت است که انتظار می‌رود همسورث نیز در آن حضور داشته باشد.

همچنین اسمالت این روزها برای بازی در فیلم Harley Quinn: Birds Of Prey و سریال Lovecraft Country شناخته شده است. 

داستان کوتاه ساندرز ابتدا در نیویورکر پخش شد و بعداً در مجموعه پرفروش ترین کتاب او ، دهم دسامبر جمع آوری شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا