سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیم کارداشیان و گابریل یونیون از کریسی تیگن پس از سقطش حمایت می کنند.

 

کریسی تیگن و جان لجند پس از فرستادن  پیام دلخراش از دست دادن فرزندشان  از دوستان مشهورشان از جمله کیم کارداشیان و گابریل یونیون حمایت زیادی دریافت کردند.

چهارشنبه شب ، تیگن 34 ساله چند روز پس از بستری شدن در بیمارستان به علت خونریزی در دوران بارداری ، این خبر را در یک پست اینستاگرامی فاش کرد. این مدل و لجند 41 ساله در انتظار فرزند سوم خود بودند ، پسری که او را جک نامیدند.

کارداشیان  نوشت ، “ما همیشه کنار شما هستیم و شما را خیلی دوست داریم ،” در حالی که یونیون نوشت ، “ما شما را خیلی دوست داریم و همیشه برای هرچی که نیاز دارید ما کنارتونیم. ”

چانینگ تاتوم به تایگن گفت که “او  عشق به آنها می فرستد”.

پاریس هیلتون هم گفت : “قلب من برای تو و جان شکست. من خیلی متاسفم برای از دست دادن فرزندتون. عشق به شما و خانواده تان.”

تیگن در ماه آگوست تایید کرد که باردار است. یک ماه بعد ، پزشک استراحت مطلق برایش تجویز کرده بود   و اخیراً دو بار تزریق خون کرده بود.

تایگن در کپشن  پست عکسهای سیاه و سفید بیمارستان ما خیلی شوکه شدیم و غم و اندوه بزرگی داریم که قبلا تجربه اش نکرده بودیم. کیسه های انتقال خون ، هرگز نتوانستیم خونریزی را متوقف کنیم و مایعات مورد نیاز کودک را به او بدهیم.  کافی نبود. “

در تاریخ 28 سپتامبر ، تیگن به طرفدارانش گفت که او تقریباً در نیمه راه حاملگی خود قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا