سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دختر جنیفر لوپز امی اولین کتابش را منتشر کرد.

دختر جنیفر لوپز رسماً یک نویسنده شده است.کتاب الهام بخش امی دوازده ساله به نام  خدایا کمکم کن: دعاها و مناجاتهای  الهام بخش روزانه است و در 5 اکتبر  در قفسه های کتابفروشی ها  قرار گرفت. 

امی ، همانطور که  برای E توضیح داد گفت ، اولین کتاب تصویری خود را  در 7 سالگی نوشت (و نقاشی کرد!این پروژه علاقه اِمی به نویسندگی را برانگیخت و تصمیم گیری در مورد آینده برای او کار سختی نبود ، زیرا دعا بخش مهمی از زندگی او است.

در حقیقت ، یک دعا وجود دارد که امی خیلی آن را می خواند:  صبوری و شکیبایی وقتی برادر دوقلویش مکس او را اذیت می کند!

اِمی گفت : “خوب ، من هر شب آن را می گویم” ،وقتی که ماکس “بعضی اوقات اعصابم را بهم می ریزد ، اما او برادر خوبی است” در پایان روز به من می گوید، دوستت دارم. 

امی در حالی که جزئیات بیشتری درباره دعاهای روزمره خود را که در Lord Help Me ذکر شده است  توضیح می دهد زمانی را که می خواست با مادرش برای برنامه 2020 Super Bowl  روی صحنه برود یادآوری کرد. 

او توضیح داد: “قبل از هر برنامه ای ، مادر و هرکسی که در این نمایش است ، ما همیشه یک دعا می خوانیم. اما روی صحنه این یک تجربه دیوانه کننده بود.” ” احساس کردم در آن لحظه می توانم هر کاری انجام دهم. “

او ادامه داد ، “من فکر می کردم می ترسم یا مضطرب می شوم اما وقتی روی صحنه آمدم همه چی اوکی بود. “

جاستین  مجری مصاحبه با اشاره به اینکه احتمالا اجرای دیگری برای امی در کار باشد از او پرسید : اگر مادرت از شما بخواهد که برای مراسم عروسی اش برنامه اجرا کنی چی می گی؟

امی پاسخ داد ، احتمالاً ترجیح می دهد “You Are My Sunshine” را اجرا کند.اِمی افزود: “وقتی کوچک بودم موقع خوابیدن مادرم آن را برای من می خواند.”

با نگاه به آینده ، اِمی  فاش کرد که همکار رویایی که او دوست دارد داشته باشد، کسی نیست جز بیلی ایلیش.

“من او و آهنگهایش  را دوست دارم.” “او فوق العادس. یک  فرد عالی. من یک بار با او ملاقات کردم و گریه کردم. اوه خدای من ، دیوانه کننده  بود … احتمالاً یکی از بهترین لحظات کل زندگی من تا الان بوده است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا