سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سلنا گومز مجموعه‌ای از سلفی‌های خودش را با چهره‌ها و مراحل متفاوت به اشتراک می‌گذارد

یکشنبه 28 جولای، این خواننده/بازیگر 32 ساله سری جدید سلفی های خودش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

گومز در توضیح این پست نوشت: «چهره‌ها، مراحل».

در عکس اول، ستاره Only Murders in the Building در رختخواب ژست گرفته و یک تاپ سبز رنگ به تن دارد که روی آن عبارت «Pickle Princess» نقش بسته است. عکس دوم گومز را نشان می دهد که در حال بوسه ای به سمت دوربین است و دستش را نزدیک دهانش گرفته است. در عکس سوم، هنرمند «بازگشت به تو» در پشت یک ماشین، در حالی که یک کیف چرمی، یک هودی و شلوار ورزشی به تن دارد ، به پهلو نگاه می کند.

تصویر چهارم گومز را در حال عکس گرفتن در مقابل آینه در یک اتاق نشیمن نشان می دهد .آخرین پست این ستاره دیزنی تنها یک روز پس از آن منتشر شد که او به گمانه زنی ها مبنی بر انجام عمل جراحی زیبایی پرداخت.

گومز در TikTok: «راستش من از این متنفرم. من بوتاکس دارم. خودشه. بزار تو حال خودم باشم.»

او درباره ویدیویی که در سال 2023 توسط ماریسا باریونووو، دستیار جراح پلاستیک فلوریدا به اشتراک گذاشته شده بود، اظهار نظر کرد که فیلم‌های آموزشی درباره جراحی زیبایی می‌سازد و اغلب حدس می‌زند که افراد مشهور چه عملی را انجام داده‌اند.

وقتی نوبت به کلیپی در مورد گومز رسید، TikToker هیچ حدس و گمانی نکرد. او در عوض اشاره کرد که بیماری لوپوس گومز می تواند تغییرات در ظاهر او را توضیح دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا