سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کاردی بی یک ماه پس از تشکیل پرونده برای طلاق ، در جشن تولد لاکچریش با افست گرم گرفت

 جشن تولد 28 سالگی کاردی بی ، خیلی پر زرق و برق و بیش از حد لاکچری بود. 

جت رپر “WAP” آخر هفته برای لذت بردن از یک روز تفریحی و سرگرم کننده به همراه دوستانش  و افست راهی وگاس شد. این زوج ، که ماه گذشته پس از درخواست کاردی برای طلاق از هم جدا شدند ، به نظر می رسید روز شنبه 10 اکتبر به هم نزدیک شدند. 

در واقع ، افست چندین فیلم پشت صحنه را در استوری به اشتراک گذاشت که نشان می داد برنده گرمی در حال رقص ، خنده و خوش گذرانی است. در اواخر شب ، از این دو نفر که در حال رو بوسی هم بودند عکس گرفته شد. 

اگرچه مشخص نیست که این دو نفره رسماً عاشقانه شان را با هم شروع کرده اند ، اما یک منبع فاش کرد که افست نه تنها عشق خود را به نمایش گذاشت بلکه او برای تولد کاردی بی یک رولز رویس خرید.

طبق گفته TMZ ، داخل این رولز رویس  طراحی خاصی داشت که و یکی از صندلی های آن با نام دخترشان کالچر گلدوزی شده بود. 

این تنها حرکت عاشقانه ای نبود که افست برای تولد کاردی انجام داد. اوایل روز شنبه ، کاردی به اینستاگرام رفت تا بیلبورد خودش و کالچر را که به رنگ صورتی بود به نمایش بگذارد. بر روی این بیلبورد نوشته بود تولدت مبارک مامان عشق.

کاردی  زیر پستش نوشت: “آقا متشکرم … من آن را دوست دارم”. طولی نکشید که میلیون ها فالوور او تصور کردند که افست کاردی را با این هدیه سوپرایز کرده است.

همین ماه گذشته ، کاردی پس از پخش لایو در OnlyFans ، صریحاً در مورد مجرد بودن صحبت کرد.

به گزارش people ، او در ماه سپتامبر گفت: “من می توانستم با هر مردی که می خواهم قرار بگذارم.” ولی من در واقع نمی خواهم با هیچ کسی قرار بگذارم … من آنقدر روی کار خود تمرکز کرده ام که ​​دیوانه کننده است.”

او همچنین در مورد طلاقش صحبت کرد و گفت: “شما نمی توانید احساساتم را جریحه دار کنید من تصمیم گرفتم که او را ترک کنم. منتظر نماندم تا او دوباره به من خیانت کند. .. منتظر [جنجال] دیگری با درگیر شدن او نبودم. تصمیم گرفتم بروم. اگر می خواستم بمانم ، می توانستم بمانم. تصمیم گرفتم بروم. 

در آن زمان ، او اشاره کرد که او و افست با هم رابطه خوبی داشتند. او توضیح داد: “من رابطه بدی با پدر بچم ندارم. به هیچ وجه” “من هیچ نفرتی نسبت به او ندارم. و هیچ چیز بدی برای او آرزو نمی کنم و می دانم که او هم احساس مشابهی نسبت به من دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا