سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

سریال The Old Man شبکه FX با بازی جف بریجز برای فصل دوم تمدید کرد

شبکه کابلی FXقصد دارد  فصل دوم سریال The Old Man را با بازی جف بریجز در نقش یک مامور سابق سیا که به دنیای جاسوسی بازگردانده شده بسازد.

سریال The Old Man  بر اساس رمانی از توماس پری، دن چیس (بریج) را دنبال می کند که دهه ها پیش سیا را ترک کرد و خارج از شبکه زندگی می کرد. هنگامی که یک قاتل پیدا می کند و سعی می کند چیس را بیرون بیاورد، دوباره به زندگی ای که پشت سر گذاشته کشیده می شود.

اولین پخش سریال در 16 ژوئن 975000 بیننده داشت، نمایشی قوی در فضای رتبه‌بندی که تنها تعداد معدودی از برنامه‌های کابلی فیلم‌نامه‌ای برای اولین بار روی آنتن رکورد  1 میلیون بیننده را شکست . FX می‌گوید که با سه روز تماشای تاخیری، The Old Man پربیننده‌ترین سریال کابلی از ابتدای سال 2021 است. همچنین این سریال در آخر هفته افتتاحیه اش برترین سریال FX در Hulu بود.

E.J. Bonilla و Gbenga Akinnagbe هم در این سریال بازی می کنند. اشتاینبرگ و رابرت لوین به عنوان خالقان سریال شناخته می شوند. استاینبرگ همچنین با لیتلفیلد، شاتز، لوین، بریجز، دیوید شیف و جان واتس که کارگردانی دو قسمت اول را بر عهده داشتند، تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا