سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Chrishell Stause به شایعات ناگوار درباره نقشش در جدایی زوج “DWTS” اشاره می کند.

 شایعاتی شده که کریشل استاوز در جدایی گلب سافچنکو ، رقاص “Dancing With the Stars” از همسرش النا سامودانوا ، نقش داشته است.

 کریشل 39 ساله جمعه شب در اینستاگرامش نوشت: “من از خبر جدایی گلب و النا بسیار ناراحت هستم.” “جای تأسف است که این باعث شده شایعاتی در مورد زندگی شخصیم ایجاد شود. من خودم  طلاق گرفتم و این را برای کسی آرزو نمی کنم. “
جاستین هارتلی ، ستاره ” This Is Us” همسر استاوز ، در نوامبر 2019 پس از دو سال ازدواج درخواست طلاق داد. استاوز ادعا می کند که هارتلی ، 43 ساله ، از طریق پیام متنی جدا شده است.

“من برای گلب و النا چیزی جز بهترینها آرزو نمی کنم.”

النا 36 ساله روز جمعه از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرد که او و سافچنکو 37 در حال جدایی هستند. این دو در سال 2006 ازدواج کردند و دارای دو فرزند به نام های دختر اولیویا و زلاتا هستند.

Page Six گزارش داد که سافچنکو و استاوز در طول هشت هفته در برنامه “Dancing With the Stars” باهم بودند ، اما آنها در یک مرحله با هم دعوا کردند که باعث شد استاوز در مطبوعات بعد از برنامه بسیار ناراحت باشد و سافچنکو بعد از آن برای او گل فرستاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا