سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر لوپز و بن افلک نامزد کردند

بن افلک و جنیفر لوپز نامزد کردند! افلک برای بار دوم بعد از اینکه دوباره رابطه عاشقانه شان را در فوریه 2021 شروع کردند،  از لوپز خواستگاری کرد.

لوپز این خبر بزرگ را در خبرنامه اش JLo در 8 آوریل اعلام کرد. در یک ویدیو،جنیفر اشک در چشمانش جمع شذه و حلقه سبز خیره کننده اش را نشان می دهد و می گوید: “تو عالی هستی.” لیندا، خواهر جنیفر هم تصویری از حلقه  را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: “بلاخره  این اتفاق افتاد. دوستت دارم @jlo #benafleck.”

این خواننده 52 ساله اخیراً پس از بیرون آمدن با انگشتری در انگشت حلقه هنگام خرید مبلمان، این گمانه زنی را در مورد نامزدیش با افلک 49 ساله به وجود آورد
در توییتر، لوپز روز جمعه به یک “خبر بزرگ” اشاره کرد  و یک ایموجی حلقه را اضافه کرد.

افلک و لوپز  در سال 2002  با هم نامزد کرده بودند،  اما در سال 2004 آن را بهم زذنذ. آنها قبل از جدایی جنیفر از نامزد سابقش، الکس رودریگز، رابطه دوستانه ای داشتند. این دو از علنی کردن عاشقانه هایشان خجالت نمی کشیدند  و در ژوئیه 2021 هنگامی که لوپز عکسی مبهم از بوسه شان را در جشن تولد 52 سالگیش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، رابطه شان را رسمی کردند.

این زوج همچنین در حال معاشرت با فرزندان جنیفر از همسر سابقش مارک آنتونی – دوقلوهای 14 ساله مکس و اِم  هستند ,بن افلک هم از همسر سابقش جنیفر گارنر سه فرزند دارد.

در مارس 2022، منبعی به ET گفت که  موضوع نامزدی یک “مکالمه مداوم” بین این زوج است.

این منبع گفت: “بن و جن بی صبرانه منتظرند تا بقیه زندگیشان را با هم بگذرانند و می دانند که سرنوشت آنها با هم بودن بوده است.” “جن و بن به طرز باورنکردنی از یکدیگر حمایت می کنند. بن طرفدار شماره یک جن است و  کاملاً از او حمایت می کند و همیشه به او می گوید که چقدر عالیه. او دوست دارد در مورد پروژه های مختلف او صحبت کند. جن هم حامی بزرگ او است.”

این منبع ادامه داد: “آنها در مورد آنچه در گذشته کارساز نبود صحبت می کنند و از این تجربیاتشان برای تقویت رابطه الانشان ، آینده و به خاطر خود و خانواده  استفاده می کنند.” آنها متعهد به داشتن یک رابطه سالم و همیشگی هستند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا