سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

جنیفر لوپز و الکس رودریگز به جو بایدن رای می دهند: “ما برای رای دادن هیجان زده هستیم”

جنیفر لوپز و الکس رودریگز حمایت خود را از جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020  اعلام کرده اند. 

در طی یک گفتگوی ویدیویی روز جمعه ، جنیفر لوپز 51 ساله و نامزدش الکس رودریگرز 45 ساله از راه دور از مکان های جداگانه  در مورد موضوعاتی که برای آنها بیشتر اهمیت دارد با بایدن 77 ساله و همسرش جیل 69 ساله صحبت کردند.

رودریگز شروع کرد: “ما برای رای دادن هیجان زده ایم.” “من فکر می کنم صدای ما هرگز مهمتر نبوده است. ما می خواهیم به عنوان یک تیم برای شکست COVID و بازسازی اقتصاد ایالات متحده که به همه ما بسیار احتیاج دارد ، جمع شویم.”

لوپز گفت: “برای من ،  اتحاد دوباره ملت ، خلاص شدن از شر این نفرت ( نژاد پرستی ) مهم است.” “من از اینکه  بچه هایم در دنیایی که نژادپرستانه یا تعصب آمیز است قدم می زنند متنفرم،  دولت ما می گوید اشکالی ندارد”.

او  ادامه داد: “این برای من واقعاً ناراحت کننده است زیرا  این کشوری نیست که من معتقدم در آن بزرگ شده ام.”

او گفت: “مردم لاتین یکی از آسیب پذیرترین جوامع در برابر  COVID بوده اند.” “چه برنامه ای برای مهار ویروس و برگرداندن مردم به جامعه و کارهایشان دارید؟ 

بایدن پاسخ داد: “کارهای زیادی می توانیم انجام دهیم.” یک لاتین سه برابر بیشتر از یک فرد سفیدپوست به ویروس کرونا مبتلا می شود.   3 میلیون بیکار وجود دارد 200000 در خط مقدم کارگران ضروری هستند که جان خودشون را به خطر می اندازند. 

او اظهار داشت: “این اغراق نیست ، این یک واقعیت است.” “از هر سه مشاغل کوچک لاتین یکی از بین رفته است.”

نامزد 2020 گفت: “ما در حالی اینجا نشسته ایم که رئیس جمهور  گفت دیگر نمی خواهد مذاکره کند.” “مجلس یک لایحه فوق العاده سخاوتمندانه را تصویب کرد – 2 تریلیون دلار برای تأمین اطمینان از باز ماندن مشاغل کوچک. آنها می توانند پول PPE ، ماسک را تامین کنند. آنها می توانند بهداشت را انجام دهند. آنها می توانند همه اینها را انجام دهند  اما  انجام نمی دهد. 

او تأکید کرد: “علاوه بر این ، مدارس بخصوص در جوامع لاتین هنوز تعطیل است.” ما کارهای زیادی می توانیم انجام دهیم.”

JENNIFER LOPEZ, ALEX RODRIGUEZ, JOE BIDEN

رودریگز خاطرنشان کرد که انتخابات ریاست جمهوری نباید مربوط به وابستگی به حزب باشد ، بلکه مربوط به انسانیت است.

بایدن گفت: “من خیلی وقت هست  که این حرف را می زنم.” “من می خواهم به عنوان یک دموکرات  کاندیدا شوم ، اما رئیس جمهور دموکرات نیستم. من رئیس جمهور آمریکا هستم.”

لوپز علاقه خود را نسبت به جامعه لاتین ابراز کرد و گفت که او می خواهد مردم لاتین تبار متوجه شوند که در انتخابات قدرت رای دادن دارند.

جیل ، به لوپز گفت که اگر او بانوی اول شود ، زنان لاتین یک صندلی پشت میز خواهند داشت. 

رودریگز اضافه کرد: “من در مورد جوانان لاتین خارج از کشور و آفریقایی آمریکایی ها فکر می کنم ، همه ما ، همه آنها نیاز به کمک داریم. [امیدوارم] آنها پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت کنند. من فقط می خواهم که سه دختر کوچک ما بدانند که یک روز ، آنها می توانند مدیر عامل شرکت باشند ، می توانند نامبر وان باشند و می توانند رئیس جمهور بعدی ایالات متحده آمریکا باشند. ”

بایدن موافقت کرد: “آنها می توانند رئیس جمهور شوند.” “این درمورد این است که به مردم اجازه دهیم بدانند هیچ چیز فراتر از توانایی ما نیست … من واقعاً واقعاً آن را باور دارم.”

جیل افزود: “ما باید رویای آمریکایی را بازسازی کنیم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا