سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

رأی دهید چون زندگی ما به آن بستگی دارد “: بیلی ایلیش سخنرانی قدرتمندی علیه ترامپ کرد.

بیلی الیش در طول اجرای برنامه خود در کنوانسیون ملی دموکراتیک  2020 از هموطنان آمریکایی اش خواست تا رای دهند او گفت : رای دهید چون زندگی ما  و جهان به آن بستگی دارد”.

این ستاره پاپ 18 ساله  چهارشنبه (19.08.20) در کنفرانس سیاسی تک آهنگ جدید “آینده من” را اجرا کرد و در آنجا از همه خواست رای دهند تا رئیس جمهور فعلی ایالات متحده دونالد ترامپ  دوباره انتخاب نشود و در عوض برای نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ، جو بایدن رای دهند. 

در یک سخنرانی قدرتمند  ایلیش ضد ترامپ صحبت کرد ،او گفت ترامپ  برای تغییر اقلیم ، بحران فعلی کوید 19 و مبارزه با نژادپرستی و  برقراری عدالت  کاری نکرده است  ، او گفت: “دونالد ترامپ در حال از بین بردن کشورمان و هر آنچه ما به آنها اهمیت می دهیم هست. ما به رهبرانی نیاز داریم که مشکلاتی مانند تغییر اقلیم و کرونا را حل کنند ، آنها را انکار نکنند رهبرانی که در برابر نژادپرستی سیستمی و بی عدالتی خواهند جنگید و این با رای دادن به کسی شروع می شود که  درد مردم را می فهمد. 

این کار با رای دادن به جو بایدن و ضد ترامپ بودن آغاز می شود.”سکوت انتخاب ما نیست و ما نمی توانیم ساکت بشینیم .” همه ما باید رای دهیم چون زندگی ما و جهان به آن بستگی دارد و این تنها راه برای ساختن آینده است.
جان لجند ، جنیفر هادسون و The Chicks نیز برنامه اجرا کردند. کنوانسیون های دموکراتیک قبلی حمایتهای زیادی  از صنعت سرگرمی کرده اند.

در سال 2016 که آخرین انتخابات برگزار شد ، ستارگان برادوی ، از جمله آدرا مک دونالد و آیدینا منزل ، گرد هم آمدند تا آواز “آنچه الان دنیا نیاز دارد” را بخواند ، در حالی که برخی از استعدادهای امسال – از جمله جنیفر هادسون ، بیلی پورتر ، و جان لجند قبلاً در مراسم جمع آوری کمک های مالی برای کاندیدای ریاست جمهوری جو بایدن فعالیت می کردند. 

در همین حال ، بیلی در تابستان از  جنبش Black Lives Matter حمایت کرد و قول داد از پلتفرم بزرگ خود برای آن به خوبی استفاده کند. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا