سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

قسمت 34 سریال چشم چران عمارت «پسر طلایی»

سریال Yalı Çapkını

تریلر قسمت 34 سریال چشم چران عمارت (Yalı Çapkını) منتشر شد! فریت که برادرش را از دست داده، سیران را محکم در آغوش می گیرد!

قسمت سی و چهارم سریال چشم چران عمارت، پدیده فصل سریالهای ترکی با بازی افرا ساراچ اوغلو، مرت رمضان دمیر و چتین تکیندور در نقش های اصلی منتشر شد.

پس در قسمت 34 سریال چشم چران عمارت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ بین سیران و فریت در سی و چهارمین قسمت شاه ماهی (فرید – چشم چران عمارت) چه اتفاقی خواهد افتاد؟

مرگ فوات همه را داغدار کرده است. از طرف دیگر فریت نمی داند چگونه به راه خود ادامه دهد، زیرا شخصی را که بیشتر به او اعتماد داشت، یعنی برادرش را از دست داده است.

از سوی دیگر گلگون، اورهان را تنها مسئول این رویداد ویرانگر می داند. در کنار اینها، پلین به سیران به عنوان مسئول مرگ فوات اشاره می کند.

در حالی که پلین استدلال می کند که فریت هرگز با او نخواهد بود، سیران با دقت به پلین این پیام را می دهد که دیگر هرگز فریت را ترک نخواهد کرد.

فریت اکنون تنها مانده است. فریت که برادرش را از دست داده است، اکنون بیش از پیش به همسرش نیاز دارد. سیفر که دست هایش را کاملا به هم گره کرده، قول می دهند بعد از این اتفاقات همدیگر را ترک نکنند. آیا سیران و فریت با وجود این همه موانع، بالاخره می توانند کنار هم باشند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا