سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
پیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Craftopia: فصل دوم این سری مسابقات ویژه تعطیلات ساخته می شود.

Craftopia با فصل دوم در سال 2021 و همچنین مجموعه ای از ویژه برنامه هایی برای تعطیلات در اواخر امسال در HBO Max برمی گردد..  Lauren Riihimaki ، معروف به LaurDIY ، میزبان مجموعه مسابقات ساخت صنایع دستی است.

HBO Max در بیانیه مطبوعاتی درباره بازگشت  این برنامه تلویزیونی اطلاعات بیشتری ارائه داد.

“HBO Max برنامه محبوب مسابقات Craftopia را  به میزبانی و تهیه کنندگی مجری  ، Lauren Riihimaki ، معروف به LaurDIY  تمدید کرده است.، در فصل جدید 8 اپیزودی با عنوان “Craftopia: Holiday Showdown” شرکت کنندگان بزرگسالان ، مهمانان متخصص در این زمینه از سراسر کشور محصولات جدید و کاملاً مبتکرانه و الهام بخش ارائه خواهند داد. این برنامه در سال 2021 به نمایش در می آید.

علاوه بر این ، HBO Max چهار اپیزود ویژه تعطیلات را با حضور با استعداد ترین بچه ها در این زمینه در کشور راه اندازی می کند. دو اپیزود هالووین در 22 اکتبر آینده و در دو نوبت زمستانی در 16 نوامبر پخش می شود.

جنیفر اوکانل ، معاون اجرایی اصلی برنامه های کودکان ، HBO Max ، گفت: “ما مشتاقانه منتظریم که با بازگشت این برنامه پر اوهام و دوستانه  و خانوادگی ،خلاقیتهای مخاطبانمان شکوفا شود.” “ما از همکاری با لورن و تیم B17 در زمینه ایجاد ایده های کار دستی در خانه ها  با ویژه برنامه های آینده و فصل دوم خوشحال هستیم.”

ریحیماکی گفت: “قسمت های آینده  ویژه تعطیلات بسیار زیبا و جالب هستند و  از بچه های با استعداد است که قلب شما را ذوب می کنند.” “برای فصل دو ، نه تنها رقبا به معنای واقعی کلمه بزرگتر هستند ، بلکه چالش ها نیز بزرگ هستند و ما همه چیز را به لول بالاتر می رسانیم. من خیلی خوشحالم که در برنامه ای شرکت می کنم که تجسم هر چیزی است که من از خلاقیت دوست دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا