سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جک گلیسون ستاره سریال Game of Thrones با Róisín O’Mahony در ایرلند ازدواج کرد.

جک گلیسون ستاره سریال Game of Thrones ازدواج کرد! این بازیگر 30 ساله در مراسمی دلنشین در کلیسایی در بالینسکلیگز، شهر کری، ایرلند، با رویزین اوماهونی ازدواج کرد.

کشیش محله، پدر پتسی لینچ – که مراسم را در روز شنبه انجام داد – روز دوشنبه عکس هایی از این جشن را در توییتر به اشتراک گذاشت. لینچ نوشت: «مراسم ازدواج بسیار ساده، پر از دعا برای جیسون گلیسون و رویسین: کلیسای گلن».

پس از مراسم، لینچ با آیریش ایندیپندنت در مورد روز و اینکه گلیسون چقدر اصیله صحبت کرد.

او توضیح داد: «این یک مراسم قبل از عروسی است، مراسم واقعی در انگلیس برگزار می‌شود، اما خانواده سال‌هاست که در Ballinskelligs، The Glen، تعطیلات خود را می‌گذرانند و خاطرات خوشی را در اینجا دارند. “ما یک مراسم عروسی دوست داشتنی، با دعا  و با وقار داشتیم. جک امروز صبح به من پیام داد و گفت که این یک مراسم فوق العاده ایه و پس از آن آنها برای صرف غذا رفتند.”

لینچ افزود: “وقتی با او ملاقات کردم، انگار در تمام زندگی همدیگر را می شناختیم، او همچین آدمی است. هیچ چیز غیر طبیعی وجود ندارد.”

گلیسون به مدت سه سال در نقش شاه جافری باراتیون، پسر ملکه سرسی، در سریال Game of Thrones شبکه HBO بازی کرد. شخصیت او در نهایت در سال 2014 کشته شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا