سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

وقتی عکس های دومینیک وست و لیلی جیمز پخش شد ، جیمز “وحشت زده” شد.

تصاویری که در سراسر دنیا دیده شد. لیلی جیمز از اینکه عکسهای او در بغل دومینیک وست اوایل این ماه پخش شد خوشحال نیست.

 

یک منبع می گوید: “دومنیک و همسرش می خواستند یک جبهه متحد ایجاد کنند ، اما بازیگر 31 ساله لیلی جیمز و همسر وست ، کاترین فیتز جرالد ،” هر دو از تصاویر ترسیده بودند. “

منبع اضافه می کند ، “این روابط  شخصی و کاری لیلی و دومینیک را  تیره کرده است.” این دو بازیگر که نقش پدر و دختر  مینی سریال BBC One بازی می کنند 12 اکتبر عکسهایشان بغل هم و در حال بوسه در رم پخش شد. 

وست در سال 2010 با فیتز جرالد 49 ساله ازدواج کرد. آنها چهار فرزند مشترک دارند: دورا 14 ساله ، سنان 12 ساله ، فرانسیس 11 ساله و کریستابل 5 ساله. این ستاره همچنین یک دختر به نام مارتا 22 ساله با دوست دختر سابقش پولی آستور دارد. 

پس از بازگشت این بازیگر به انگلیس در میان این رسوایی ، او و فیتز جرالد عکس هایی از خودشان گرفتند و در یادداشتی به خبرنگاران اصرار داشتند که ازدواج آنها “قوی” است.

“ما هنوز خیلی با هم هستیم. متشکرم ، “وست در 13 اکتبر نوشت.

 در طول تابستان ، لیلی جیمز بازیگر سیندرلا به رابطه اش با مت اسمیت پایان داد و در چندین قرار ملاقات با کریس ایوانز مشاهده شد. بازیگر Here We Go Again اخیراً به Harper’s Bazaar UK گفته است که “درمورد اینکه قرار است ملاقات کند یا نه بحث نخواهد کرد” .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا