سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مدونا به دلیل حذف عکس هایش از اینستاگرام انتقاد کرد.

اینستاگرام عکسهای مدونا را به این دلیل که قسمتی از نوک سینه‌اش معلوم بود پاک کرد و مدونا از این حرکت اینستاگرام انتقاد کرد.

این سوپراستار 63 ساله در پستی  روز پنجشنبه گفت که تصمیم گرفته پس از اینکه  شبکه اجتماعی عکسهای او را به دلیل نقض قوانین برهنگی بزرگسالان حذف کرد، این تصاویر را بازنشر کند. عکسهای مدونا در ژست‌های مختلف با جوراب‌های توری در اتاق خواب بود و این بار، با ایموجی‌هایی که نوک سینه‌های او را پوشانده بودند، بازنشر شدند.

سخنگوی متا، شرکت مادر اینستاگرام، در بیانیه‌ای به سی‌ان‌ان گفت که عکس‌هایی که قوانین را نقض می‌کنند، هر زمان که آن‌ها را پیدا کنیم، مهم نیست که چه کسی آن را منتشر می‌کند، حذف می‌شوند.
مدونا در پستی خطاب به ۱۷ میلیون فالورش گفت:  “عکس‌هایی را که اینستاگرام بدون اخطار یا اطلاع رسانی حذف کرده است، دوباره منتشر می‌کنم.”

او ادامه داد “دلیلی که آنها عکسهای من را پاک کردند این بود که بخش کوچکی از نوک سینه من معلوم بود.

«هنوز برای من جای تعجبه که ما در فرهنگی زندگی می‌کنیم که اجازه می‌دهد هر اینچ از بدن یک زن به جز نوک سینه نشان داده شود.
“انگار این تنها بخشی از آناتومی یک زنه که می تواند جنسی شود. نوک سینه ای که نوزاد از آن تغذیه می کند!”

او همچنین قوانین مختلفی را که ممکن است برای مردان و زنان وجود داشته باشد مقایسه کرد. او در این پست که بیش از 780000 لایک داشته ، نوشت: “آیا  نوک سینه مردها شهوانی نیست؟”
بسیاری از مردم با ارسال ایموجی های کف زنی و نظرات از او حمایت کردند، در حالی که برخی دیگر با این پست مخالفت کردند.

سخنگوی متا در بیانیه ای به سی ان ان گفت: «ما محتوایی را که قوانین ما را نقض می کند، هر زمان که آن را پیدا کنیم، حذف می کنیم، مهم نیست که چه کسی آن را منتشر می کند.
قوانین ما برای کمک به ایمن نگه داشتن همه افراد در هر سنی در برنامه هایمان هستند.”طبق قوانین ، این شرکت رسانه های اجتماعی “نمایش برهنگی یا فعالیت جنسی را محدود می کند، زیرا برخی افراد… ممکنه به این نوع محتوا ها حساس باشند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا