سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

الک بالدوین اعتراف می کند که ممکنه پس از فاجعه تیراندازی مرگبار، حرفه اش به پایان برسد.

لک بالدوین اعتراف کرد که ممکنه پس از  فاجعه تیراندازی مرگبار به هالینا هاچینز، فیلمبردار سینما، سر صحنه فیلم Rust، دوران بازیگری او به پایان برسد.

این بازیگر 63 ساله در مصاحبه ای با جورج استفانوپولوس از ABC News گفت: “می تواند پایان بازیگریم باشد.” و افزود که اهمیتی نمی دهد.

بالدوین همچنین گفت که در جریان حادثه 21 اکتبر در نیومکزیکو  او “ماشه اسلحه” را نزده است.

او گفت: “یک نفر گلوله واقعی را در  تفنگ قرار داده است.” “می دانم که من نیستم”.

بالدوین بیشتر به خاطر اجرایش در کمدی آمریکایی 30 Rock و همچنین بازی کردن نقش  دونالد ترامپ در برنامه Saturday Night Live شناخته شده است.

این بازیگر گفت که در طول فیلمبرداری در 21 اکتبر، هاچینز هر حرکت او را کارگردانی می کرد.

“او مرا راهنمایی می کرد که چگونه اسلحه را در این زاویه نگه دارم.”من اسلحه را همان جایی که او به من گفت نگهش دارم،که در نهایت درست زیر بغل او شلیک شد.ماشه کشیده نشد, من ماشه را نکشیدم.”

بالدوین به ABC News گفت که با وجود اینکه احساس گناه نمی‌کند،  اما این حادثه او را از نظر عاطفی بیمار کرده است.

بالدوین گفت که پس از تیراندازی با همسر هاچینز، متیو، و پسر 9 ساله اش دیدار کرده است.

او به خاطر می‌آورد: «نمی‌دانستم چی بگویم.» [متیو] [من را در آغوش گرفت و گفت: «فکر می‌کنم من و تو قراره با هم این مشکل را پشت سر بگذاریم»… و من گفتم «خب، نه به اندازه تو.»

این مصاحبه اولین محاصبه ای که آقای بالدوین در مورد این فاجعه جلوی دوربین صحبت می کند، به جز مصاحبه کوتاهی که در ماه اکتبر با TMZ انجام داد تا مانع از تعقیب کردن خانواده اش توسط پاپاراتزی ها شود.

هاچینز، 42 ساله، پس از تیراندازی با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد – اما بعداً بر اثر جراحات جانش را از دست داد. جوئل سوزا، کارگردان 48 ساله هم مجروح شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا