سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کایلی جنر اعتراف می کند از اینکه مجبور است “شخصیت واقعی اش” را پنهان کند ، “ناراحت” است.

کایلی جنر 23 ساله بیش از یک دهه در کانون توجه بوده است.  از بازی در Keeping Up With the Kardashians از 9 سالگی گرفته  تا جمع آوری حدود 200 میلیون فالوور در اینستاگرام، این تعریف “ستاره” است. 

 در حالی که بسیاری از طرفداران او  کایلی را به دلیل استایل و  زیبایی دوست داشته اند ، او اخیراً درباره چهره واقعی خودش که به ندرت جلوی دوربین نشان می دهد صحبت کرد. 

کایلی هنگام فیلمبرداری آموزش آرایش هالووین با جیمز چارلز در کانال YouTube  ، اعتراف کرد که از اینکه نمی تواند شخصیت واقعی اش را نشان دهد ، “ناراحت” است.

او گفت: “من فکر می کنم که من شخصیت واقعی خودم را مدتها پیش در وین و اینستاگرام نشان دادم.” “اما هرچه بزرگتر و بزرگتر می شدم ، فهمیدم … وقتی مردم معمولاً حرفهایی راجع به حال من ، شخصیت من و آنچه را که بیشتر از همه چی در مورد خودم دوست دارم می زنند ، بیشتر از اینکه  شخصیتی را بازی کنم به من آسیب می زند. ”

با این حال ، او گفت که می خواهد در کانال YouTube خود “کارهای بیشتری انجام دهد” تا شخصیت بیشتری از خودش را نشان دهد.

و این تنها موضوعی نبود که کایلی صریحاً درباره آن صحبت کرد: او همچنین در مورد رویای خود برای گسترش خانواده اش صحبت کرد. همانطور که طرفداران می دانند ، او برای استورمی وبستر ، که از دوست پسر سابقش تراویس اسکات  است ، یک مادر نمونه است.

این اولین باری نیست که کایلی درباره مادر بودن و امیدش برای دادن خواهر و برادر به استورمی بحث می کند. سال گذشته  گفت: “من بچه های بیشتری می خواهم اما فعلا برنامه ای برای بچه دار شدن ندارم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا