سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تیلور لاتنر پس از مشهور شدنش زمان بیرون رفتن از خانه احساس ترس و اضطراب می کرد.

تیلور لاتنر درباره موضوع چالش برانگیز” شهرت” صحبت می کند. این بازیگر 29 ساله پنجشنبه در برنامه Today فاش کرد که در این ده سال  پس از موفقیت فیلم گرگ و میش از بیرون رفتن از خانه اش می ترسید.

لاتنر تنها 16 سال داشت که نقش جیکوب بلک را در این مجموعه  فیلم ها بازی کرد و با رابرت پتینسون و کریستن استوارت همبازی بود..

لاتنر فاش کرد که او سالهاست که به سوپرمارکت, سینما یا تئاتر نرفته او گفت: «من چندین سال وقتی می خواستم از خانه بیرون بروم، کلاه، عینک آفتابی میزدم.. یک دهه هست که من به مرکز خرید نرفتم، میترسم بیرون بروم. برای بیرون رفتن خیلی مضطزب میشوم.”

ترس لاتنر از بیرون رفتن خانه از آنجایی شروع شد که  “وقتی 16، 17، 18 ساله بودم، از خواب بیدار می شدم برای پیاده روی یا برای قرار با کسی بیرون میرفتم] همین که از خانه بیرون می آمدم 12 ماشین بیرون از خانه منتظر بودم تا  منو دنبال کنند. من هر جا که می‌روم یا در فرودگاه یا هر جایی که هستم هزاران طرفدار فریاد می‌زنند.”

پنج فیلم این فرانچایز بین سال‌های 2008 تا 2012 اکران شدند، در این مدت، لاتنر اعتراف کرد که توجهات باعث آزار او میشد چون او فقط می‌خواست یک زندگی عادی داشته باشد».

لاتنرگفت: “خیلی چیزها در زندگی نمی توانند یک شبه بیایند و اتفاق بیفتند.  اما شهرت می تواند و همینطور می تواند یک شبه ناپدید شود.” «وقتی  آن را از شما سلب می کنند، خودتون را زیر سوال میبرید و میگید : «اوه، آیا مردم دیگه به من اهمیت نمی دهند  و این قسمت خطرناکه چون واقعاً می‌تواند ذهن شما را به هم بریزد.»

لاتنر تصمیم گرفت کمی از کانون توجهات فاصله بگیرد و با بازگشت به کارهای روزمره آزادیش را بدست آورد.

او در مورد زمان مرخصی گفت: « این مرخصی شخصاً برای من لازم بود. “من، تیلور، امروز احساس بهتری نسبت به چهار تا پنج سال گذشته دارم. ”

او  قراره  در سریال Home Team نتفلیکس بازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا