سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
پیشخوان اروپاتریلر فیلم و سریالمجله سریال و تلویزیون

Filthy Rich:فصل دوم سریال درام FOX لغو شد.

این شبکه پس از پنج قسمت سریال تلویزیونی Filthy Rich را لغو کرده است.

  سریال  خانوادگی Filthy Rich با بازی بازیگرانی همچون کیم کاترال ، کوری کوت ، اولیویا مکلین ، اوبری دلار ، ملیا کریلینگ ، بنجامین لوی آگیلار ، مارک ال یانگ ، استیو هریس ، آرون لازار و جرالد مک رانی لغو شده است. Monreaux یک خانواده جنوبی بسیار ثروتمند است که در ایجاد یک شبکه تلویزیونی مسیحی مشهور بسیار موفق  است. در آستانه راه اندازی خرده فروشی دیجیتال این شرکت ، پدر خانواده یوجین (مک رانی) در یک سانحه هوایی جانش را از دست داد. همسرش ، مارگارت (کاترل) ، برای قبول مسئولیت شغل خانوادگیشان به عنوان یک رهبر بزرگ برای جامعه مذهبی و جنوبی دیده می شود.

مرگ آشکار یوجین بر مارگارت و دو کودک بزرگسال مونرو خیلی تأثیر می گذارد اما وقتی مشخص می شود که یوجین نامی از  سه فرزند نامشروعش را در وصیت نامه اش نام برده است ، زندگی کل قبیله به آشوب کشیده می شود. 

فصل اول Filthy Rich به طور متوسط با 1.98 میلیون بیننده دارای امتیاز 0.36 است. این یکی از کم رتبه ترین سریال های شبکه است.

تا الان پنج قسمت پخش شده است و طبق گفته های Variety ، این شبکه پنج قسمت باقیمانده را پخش خواهد کرد. FOX امروز تولید فصل بعد را لغو کرد. گزارش شده که هر دو به دلیل رتبه بندی پایین و افزایش هزینه های تولید به دلیل COVID-19 لغو شده اند.

شما چی فکر میکنید؟ آیا سریال تلویزیونی Filthy Rich را تماشا کرده اید؟ آیا فصل دو این سریال FOX را تماشا می کردید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا