سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نیک جوناس میزبان مراسم جوایز موسیقی بیلبورد 2021

 

در تاریخ 30 آوریل ، تولیدات دیک کلارک و NBC اعلام کردند که  نیک جوناس این خواننده 28 ساله روز یکشنبه ، 23 مه میزبان مراسم جوایز موسیقی بیلبورد خواهد بود. 

نیک در حال حاضر راه خودش را در مورد میزبانی می داند.  . به هر حال ، او سال گذشته سه جام را به همراه برادرانش کوین جوناس و جو جوناس به خانه برد و برنده Top Duo / Group ، Top Radio Songs Artist و Top Radio Song برای آهنگ موفقش “Sucker” شد. قبلا هم برادران جوناس در این مراسم میزبان بوده اند. 

علاوه بر این ، نیک کمی تجربه میزبانی  دارد. او در اوایل سال جاری در Saturday Night Live میزبانی کرد و  در جوایز Nickelodeon Kids ‘Choice Awards در سال 2015 هم به عنوان میزبان حضور داشت.. او  همچنین نامزدهای اسکار 2021 را به همراه همسرش پریانکا چوپرا بازیگر در مارس اعلام کرد.

نامزدهای دریافت جوایز موسیقی بیلبورد 2021 در تاریخ 29 آوریل مشخص شدند. دویکند  بیشترین نامزدی  را  با 16 نامزدی دریافت کرد و DaBaby  با 11 نامزدی در رده دوم قرار گرفته. علاوه بر این ، خواننده رپ فقید ، پاپ اسموک ، پس از مرگ در 10 دسته نامزد شده و گابی بارت ، ستاره آمریکن آیدل نامزد 9 جایزه شد. 

در این مراسم از هنرمندان در 51 دسته در تمام ژانرهای موسیقی تجلیل می شود.

برگزیدگان نهایی با توجه به عملکرد چارت بیلبورد خودشان در طی یک دوره خاص – در این مورد ، از 21 مارس 2020 تا 3 آوریل 2021 – و همچنین با تعاملات با طرفداران ، مانند فروش آلبوم و آهنگ دیجیتال ، پخش جریانی ، پخش رادیویی و اجتماعی تعیین می شوند.

بینندگان می توانند جوایز موسیقی بیلبورد را در 23 مه از ساعت 20:00  در NBC تماشا کنند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا