سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کاردی بی در مراسم جوایز موسیقی امریکا 2020 تاریخی شد.

این  یک شب بزرگ و تاریخ ساز برای خواننده رپ کاردی بی بود.

در AMAs در 22 نوامبر ، این هنرمند اولین هنرمند در تاریخ شد که دو بار برنده  Favorite Song در گروه Rap / Hip Hop در AMA شد. او اولین بار این جایزه را در سال 2018 با تک آهنگ موفق خود “Bodak Yellow” به دست آورد و به مرحله AMA بازگشت تا جایزه آهنگ “WAP” را با مگان تو استالیون دوباره به خانه ببرد.

کاردی اگرچه نمی توانست به طور مجازی و یا شخصاً در این مراسم در لس آنجلس باشد تا جایزه را بپذیرد ، اما در توییتر ، کاردی قدردانی خود را از هواداران رای دهنده به آهنگ او و مگان به اشتراک گذاشت.

وی نوشت: “خیلی متشکرم بچه ها. من و مگ واقعاً از این  همه عشق طرفداران ، و سلبریتی ها از این آهنگ استقبال می کنیم.” “همچنین از شما برای رای دادن متشکرم.

او همچنین یک پیام صوتی را در توییتر فرستاد.

اگرچه او امسال سخنرانی رسمی نکرد ، اما در سال 2018 ، کاردی از دخترش Kulture در سخنرانی  AMA برای جایزه اهنگ “Bodak Yellow” تشکر کرد.

او توضیح داد: “من واقعاً می خواهم از دخترم تشکر کنم. و نه فقط به این دلیل که او دختر من است.” “وقتی باردار بودم ، تحت تأثیر قرار گرفتم ، من مجبور شدم این کار را انجام دهم ، باید به مردم نشان می دادم که اشتباه می کنند. من باید ثابت کنم که مردم اشتباه می کنند. ” چون آنها گفتند من قصد ندارم بعد از بچه دار شدن آهنگ بسازم. ”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا